rpm

frank c

MF'er
25 feb 2014
43
0
Als ik bv 100 km/hr rijd,en geef dan flink in een keer gas erbij,dus zeg maar goed doortrekken.
Zwiept mijn toerenteller op/neer naar boven en stabiliseerd zich na enige tijd.
Verder merk ik aan de motor niks bijzonders,trekt ook gewoon vlot op,geen terugval te merken,alleen toerenteller beweegd dus onrustig.
 
is het een yamaha? zo ja dan gaat de toerenteller naar bijv 7000tpm en blijft daar een paar seconde staan. Deze storing houd in dat je servoklep niet volledig functioneert. is dan asje smeren van de vlinderklep.
 
Het leuke bij dit soort topics is dat je duidelijk kan zien dat er mensen zijn die de topictitel zien staan en dan gelijk een reactie intypen zonder het topic door te nemen.

Hier is dus zo'n 8 berichten hierboven al aangegeven dat het aan de meter ligt omdat een andere toerenteller het wel gewoon doet en dan nog met een slippende koppeling of een knik in de kabel aankomen :+
 
Laatst bewerkt:
Het leuke bij dit soort topics is dat je duidelijk kan zien dat er mensen zijn die de topictitel zien staan en dan gelijk een reactie intypen zonder het topic door te nemen.

Hier is dus zo'n 8 berichten hierboven al aangegeven dat het aan de meter ligt omdat een andere toerenteller het wel gewoon doet en dan nog met een slippende koppeling of een knik in de kabel aankomen :+

En terecht, je denkt toch niet dat een topic starter het beter weet dan wij? :+
Daarom weet ik zeker dat zijn koppelingsplaten versleten zijn. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan