fazer 600 1998 voorvork vervangen??

anime1987

Rookie
22 nov 2009
15
0
valkenswaard
hallo moter-muizen.

ik heb een tijdje niets van me laten horen. maar ik ben weer terug.
ik heb meteen ook een vraag.
ik wou mijn voorvork vervangen met een voorvork van een racemotor(R6) voor wat sportieve wegligging omdat ik graag wat sportiever rij met mijn fazer. :P

ik heb gezocht en kwam er achter dat het well kan met een set van een R6.
maar nu vroeg ik me af of dat ook slim is?? en of het het geld waard is?? ;)

alvast bedankt :}
 
jah ik heb FF gekeken.
en idd ik denk dat het verstandiger is om de Progressieve voorvering aan te schaffen.
aangezien deze dr ook bedoeld voor zijn en dan hoef ik ook niet te twijfelen of de aanpassingen geen problemen gaan veroorzaakten.
ik denk alleen niet dat ik die doppen ga overzetten van het bj 2000,
want ik heb het gevoel dat daar veel tijd en geld ingaat zitten aangezien dat er wat meer techniek achter zit dat alleen de een paar dopjes vervangen. ik ook niet zeker weet of dat dat ook waard is.
als dat well veel fijner is mogen jullie dat zeggen!!
bedankt voor jullie reacties!! :)
 
jah ik heb FF gekeken.
en idd ik denk dat het verstandiger is om de Progressieve voorvering aan te schaffen.
aangezien deze dr ook bedoeld voor zijn en dan hoef ik ook niet te twijfelen of de aanpassingen geen problemen gaan veroorzaakten.
ik denk alleen niet dat ik die doppen ga overzetten van het bj 2000,
want ik heb het gevoel dat daar veel tijd en geld ingaat zitten aangezien dat er wat meer techniek achter zit dat alleen de een paar dopjes vervangen. ik ook niet zeker weet of dat dat ook waard is.
als dat well veel fijner is mogen jullie dat zeggen!!
bedankt voor jullie reacties!! :)

het belangrijkste is hiermee dat jij je er lekker bij voelt. Je snapt er veel te weinig van om het te begrijpen en net als met banden is het een kwestie van vertrouwen (zit tussen je oren). Doe dus waar jij je lekker bij voelt. Als je er wel meer van wilt weten hoor ik het hier wel.
 
jah ik heb FF gekeken.
en idd ik denk dat het verstandiger is om de Progressieve voorvering aan te schaffen.
aangezien deze dr ook bedoeld voor zijn en dan hoef ik ook niet te twijfelen of de aanpassingen geen problemen gaan veroorzaakten.
ik denk alleen niet dat ik die doppen ga overzetten van het bj 2000,
want ik heb het gevoel dat daar veel tijd en geld ingaat zitten aangezien dat er wat meer techniek achter zit dat alleen de een paar dopjes vervangen. ik ook niet zeker weet of dat dat ook waard is.

als dat well veel fijner is mogen jullie dat zeggen!!
bedankt voor jullie reacties!! :)
Stuk meer tijd en geld dan overzetten van de voorpartij van een R6.
 
Terug
Bovenaan Onderaan