Slecht schakelen na valbeurt tijdens het tanken :(

DefjamR6

Rookie
25 apr 2011
6
0
Doetinchem
Dag allemaal ik heb tijdens het tanken een grove fout gemaakt (ik heb zitten haasten )
Ik had getank en had mijn standaard uitgeklapt maar achter mij stond een auto , Ik dacht ik zet m wel ff naar voren zodat de auto kon tanken, Tijdens het naar voren zetten klapte mijn standaard terug met als gevolg dat mijn bike neer viel.
Weinig tot geen schade alleen viel de motor waarschijnlijk op de schakelpedaal nu moet ik elke keer als ik van de 1 naar de 2 moet schakelen zorgen dat de pedaal helemaal naar onder zit dan kan ik naar de 2 met de 3 4 5 6 is het zelfde ik schakel ik duw de pedaal naar beneden en ik kan weer schakelen iemand een suggestie waar het aan kan liggen ?
 
haal je schakelstang (schakel pedaal of hoe je het ook noemt :P) er even af en kijk even naar de tandjes die erop zitten of die ook beschadigd zijn het kan zijn dat er een tandje is afgebroken.
 
Laatst bewerkt:
Heb met precies dezelfde motor hetzelfde probleem gehad. Je schakelstang die van je pedaal naar je versnellingsbak loopt zit gebogen en loopt tegen je voetsteun aan. Daarom komt hij niet terug in de vrij. Schroevendraaier er tussen en terug buigen en klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan