omg groningen kleppen laten stellen

danny050

Rookie
9 jan 2014
5
0
groningen
Hallo

ik ben opzoek naar een goede garage die de kleppen van mijn gsx r 600 k5 kan stellen.
omgeving groningen.

ik denk namenlijk dat ik mijn klepjes hoor tikken of ik denk iets te horen wat er helemaal niet is :p
weet iemand ook de kosten van het stellen ??

Alvast bedankt
 
haha wat een bullshit

Nouja, ik ben niet ontevreden over motorport hoor. Het blijft een onuitputtelijke bron van vaste klanten (die binnenkomen als ontevreden klant van motorport). Dus wat mij betreft juich ik het hijsen van de motoportvlag door andere motorzaken alleen maar toe.

Wat ik wel grappig vind is dat motoport vestigingen ineens bij elkaar horen als het gaat om acties en dergelijke, maar als er iemand iets negatiefs over motoport heeft te zeggen wordt het me door meerdere MFers op het hart gedrukt om motorport vestigingen toch vooral als individuele ondernemers te zien. Ehm, dat is toch de keerzijde van een franchiseonderneming? :Z

Maargoed, lees en oordeel zelf.
Reviews:

Motoport Almere
Motoport Amsterdam
Motoport Assen
Motoport Breda
Motoport Den Bosch
Motoport Druten
Motoport Echt
Motoport Eindhoven
Motoport Goes
Motoport Hengelo
Motoport Hillegom
Motoport Hippolytushoef
Motoport Leek
Motoport Leeuwarden
Motoport Rockanje
Motoport Rotterdam
Motoport Stadskanaal
Motoport Uithoorn
Motoport Veldhoven
Motoport Wateringen
Motoport Wormerveer
Motoport Zelhem
 
Laatst bewerkt:
Ola.

Ik heb hele tevreden bikers gehoord over Brons Motoren en minder tevreden klanten. Ik ben er eenmaal geweest voor een flesje olie en ik werd er zo uitgebreid geholpen dat ze er kwa uurloon niet rijk meer van is geworden ;-)

Voor onderhoud zelf bij Otomoto in ten Boer geweest. Prima mensen.

En ervaring met Gebben motoren in Rogat. Dat ligt niet in de regio, dus ik zal jullie niet vermoeien met mijn ervaringen daar :-(

Zoals boven al werd gezegd:
En het zijn inderdaad ervaringen, en die zijn persoonlijk. Dus kies gewoon iets uit, in de buurt, waar je je goed bij voelt. En deel nadien je ervaringen bij ons.
 
Nouja, ik ben niet ontevreden over motorport hoor. Het blijft een onuitputtelijke bron van vaste klanten (die binnenkomen als ontevreden klant van motorport). Dus wat mij betreft juich ik het hijsen van de motoportvlag door andere motorzaken alleen maar toe.

Wat ik wel grappig vind is dat motoport vestigingen ineens bij elkaar horen als het gaat om acties en dergelijke, maar als er iemand iets negatiefs over motoport heeft te zeggen wordt het me door meerdere MFers op het hart gedrukt om motorport vestigingen toch vooral als individuele ondernemers te zien. Ehm, dat is toch de keerzijde van een franchiseonderneming? :Z

Maargoed, lees en oordeel zelf.
Reviews:

Motoport Almere
Motoport Amsterdam
Motoport Assen
Motoport Breda
Motoport Den Bosch
Motoport Druten
Motoport Echt
Motoport Eindhoven
Motoport Goes
Motoport Hengelo
Motoport Hillegom
Motoport Hippolytushoef
Motoport Leek
Motoport Leeuwarden
Motoport Rockanje
Motoport Rotterdam
Motoport Stadskanaal
Motoport Uithoorn
Motoport Veldhoven
Motoport Wateringen
Motoport Wormerveer
Motoport Zelhem


Het is ook wel een beetje persoonlijk denk ik, zelf ga ik liever naar een klein eenmanszaakje in de buurt dan naar zo'n grote Motoport vestiging maar dat kan voor een ander misschien precies andersom zijn?
 
Het is ook wel een beetje persoonlijk denk ik, zelf ga ik liever naar een klein eenmanszaakje in de buurt dan naar zo'n grote Motoport vestiging maar dat kan voor een ander misschien precies andersom zijn?

Van horen zeggen een goede eenmanszaak op 30 km van Groningen:

www.mom-assen.nl

grtz,

Cees
 
Nog een eenmanszaak in de buurt van Groningen met hart voor motoren: Franssens Motortechniek. Zit in Saaksum, helemaal aan de rand van dit prachtige dorpje, kun je direct nog wat mooie landweggetjes meepakken. Ik ben er laatst een keer geweest om een kijkje te nemen, ik vertelde dat ik af en toe een metalige kloenk hoorde in lage versnellingen. Hij reed even een stukje, wierp een blik op de ketting, constateerde dat deze te slap hing en bovendien veel te droog was en heeft hem direct even gespannen en goed ingespoten. Kostte niks. He made my day, waar vind je zoiets nog?! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan