Motorsloperij Eindhoven IL - Sloperij kan weer beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb vanmiddag ook nog wat rondjes gedraaid op FF, het was best druk maar geen bekenden gezien.
 
Vaak zijn die "lummels" welke in dat pand tegenover de aankomsthal op het vliegveld zitten erger. De politie ziet 't liever niet maar maakt zich er niet echt druk om als je het niet al te bond maakt qua veiligheid, die rakkers van de KMAR hebben verder niet veel te doen en proberen alles tot een misdaad te maken.

Afgelopen week nog bijna overhoop gereden op 't zebrapad door zo'n lummel toen we met wat collega's even een frapochino gingen nuttigen bij Starbucks op 't vliegveld.
 
Ja, daar zitten ook een paar klootzakken tussen.. die hebben mij een keer goed genaaid op de snelweg bij Den Bosch.

IMAG0473.jpg


:')
 
Laatst bewerkt:
Da's de mindere variant van "Follow me" verlichting op een VW :+

Ik heb op m'n VW ook een Follow/Leave home functie maar dan zonder LED bordje :P
 
Laatst bewerkt:
Ik reed met Nicole in de auto nog richting Hilvarenbeek, maar had de A2 gepakt i.p.v. de N2, anders waren we nog heeeel even op FF gestopt :)

Heb bij de Triumph in Bonn een afspraak staan voor een 20.000 km beurt, die kost ongeveer € 650 incl. kleppen stellen. Maar zit me echt af te vragen of ik het wel ga doen. Vind het nogal een boel geld voor een beurt :/
 
Zo, was weer leuk hoor.. ouderwets blazen op het FF (supersports plagen :') ) en rondje levensmoe met peppie.

Oude tijden herleven :} .

Was wel een gezellig dagje, ook grappig dat de politie de buurtbewoners belachelijk maken.

Wel terecht natuurlijk! :Y

al dat gehuil de hele tijd..
 
Laatst bewerkt:
Ik reed met Nicole in de auto nog richting Hilvarenbeek, maar had de A2 gepakt i.p.v. de N2, anders waren we nog heeeel even op FF gestopt :)

Heb bij de Triumph in Bonn een afspraak staan voor een 20.000 km beurt, die kost ongeveer € 650 incl. kleppen stellen. Maar zit me echt af te vragen of ik het wel ga doen. Vind het nogal een boel geld voor een beurt :/

Pfft, nogal een bedrag zeg :') . Zou mooi een andere tent bellen of 't lekker zelf doen.

Enneh, is het een optie dat team levensmoe een keer een weekendje jouw kant op komt om de Eifel onveilig te maken :P ?

Hebben de Meerhovenaren ook eens een weekendje rust :+ .
 
Laatst bewerkt:
Er is er vammorgen al een op zijn gezicht gegaan @ Parkforum.

Olh ik heb zo heerlijk gereden hè.

Eerst ben ik met 230 over het rechte stuk gegaan, paar auto's lomp voorbij gereden. Daarna een paar knee-downs gemaakt, om vervolgens weer flink op het gas te gaan(met lekker veel lawaai). De auto's waren ondertussen al wat naar rechts gegaan waardoor er plaats werd gemaakt voor een lange wheelie.

Daarna ff rustig van het zonnetje genoten, helaas voor de agent wat minder genieten want die werd plat gebeld door de buurtbewoners.

Daarna nog lekker spareribs gegeten, om vervolgens weer volle bak over Flight Forum richting huis te gaan.

Al met al een goed dagje gehad! :}
 
Knappe jongen als je 230 weet te halen op 't "rechte stuk" vanaf 't Flight Forum naar 't Park Forum en daar niet rechtdoor vliegt :P
 
Ik reed met Nicole in de auto nog richting Hilvarenbeek, maar had de A2 gepakt i.p.v. de N2, anders waren we nog heeeel even op FF gestopt :)

Heb bij de Triumph in Bonn een afspraak staan voor een 20.000 km beurt, die kost ongeveer € 650 incl. kleppen stellen. Maar zit me echt af te vragen of ik het wel ga doen. Vind het nogal een boel geld voor een beurt :/

Kon je beter een Ducati halen, is goedkoper (mits je juiste connecties hebt)
 
Kon je beter een Japanner halen GR

hoef je ook niet de koppeling erbij te pakkken aan het einde van het rechte stuk
 
Pfft, nogal een bedrag zeg :') . Zou mooi een andere tent bellen of 't lekker zelf doen.

Enneh, is het een optie dat team levensmoe een keer een weekendje jouw kant op komt om de Eifel onveilig te maken :P ?

Hebben de Meerhovenaren ook eens een weekendje rust :+ .

Hier ben ik ook wel lekker voor te maken :Y

Eventueel combineren met een dagje luxemburg of gewoon een leuke route rijden door de Eifel, ik kom ook wel mee die kant op als we welkom zijn :P
 
Dagjes/weekendjes Eifel zijn altijd welkom natuurlijk :Y *O*

Ik denk dat ik eens rond ga bellen bij Triumph dealers in Nederland wat bijv. alleen kleppen stellen zou kosten. De rest van het onderhoud kan ik deels zelf en zou elke andere motormonteur moeten kunnen.
 
Blijft voor hun lastig te zeggen vooraf wat kleppen stellen kost qua tijd en onderdelen.
Als er niks gesteld hoeft te worden ben je zo klaar, moet er wel gesteld worden dan moeten de nokkenassen eruit om de shims te vervangen. bij de triumph van hans waren de shims iets van 8 euro per stuk X 12 in het ergste geval, reken maar uit..

beetje monteur fixed da gewoon, hoeft niet perse een triumph expert te zijn, werkt gewoon hetzelfde als bij japanse motoren.
 
Hmmmz, ja stel dat het zooitje echt gesteld moet worden dan is dat van heel die onderhoudsbeurt verreweg het duurste. Maar hoe is vast te stellen of er gesteld moet worden?
Ik kan me goed voorstellen dat het bij veel motoren pas bij 30.000 of 40.000 km gedaan hoeft te worden.

Misschien zou ik Bertus eens kunnen vragen :)
 
Laatst bewerkt:
Lastig te zeggen, een triumph monteur kan je uit ervaring wel vertellen ofdat kleppen stellen echt noodzakelijk is bij die km stand. kleppen met teveel speling is hoorbaar, te weinig niet..

japanse motoren moeten officieel om de 24.000km gesteld worden maar daarvan weet ik dat 9 van de 10 suzuki's, honda's enz nog gewoon binnen de toleranties vallen.
 
snelste rondetijd dit weekend gezet door:

1509950_551249058306468_1153563787_n.jpg


en bedankt voor de pics Lorenzo!! zitten genoeg mooie plaatjes tussen 8-)
kleine bijdrage komt nog

999149_551246854973355_1864695629_n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan