Bryan Schouten

Tot nu toe geen tijden genoteerd zie ik... Derou 26e getraind...zegt niks natuurlijk.....
 
Schouten heeft exact één ronde kunnen rijden. Op morgen wachten voor tijden en serieuze tijd op de motor. :)
Toch is dit waardeloos, verlies je alweer een testdag, de rest gaat al bezig met het finetunen van de setup en Schouten moet de Mahindra nog helemaal leren kennen.
 
Toch is dit waardeloos, verlies je alweer een testdag, de rest gaat al bezig met het finetunen van de setup en Schouten moet de Mahindra nog helemaal leren kennen.
Zeker maar dat lijkt mij eerder te wijten aan het team of een logistieke fout van Mahindra dan aan Schouten.
 
Ik vind het ook waardeloos.
Waarom rijdt Olivera dan wel?
Die hebben de zaakjes dus wel goed voor elkaar blijkbaar...
Misschien is hij de eerste coureur binnen het team en heeft daarom prioriteit? Gezien Oliveira's geschiedenis en zijn 10e tijd van vandaag kan ik me dat goed voorstellen.
 
Zeker maar dat lijkt mij eerder te wijten aan het team of een logistieke fout van Mahindra dan aan Schouten.
Ligt ook niet aan Schouten, maar aan het team. Komt gewoon onprofessioneel over als ze op de 1e dag pas 1 ronde hebben gereden. Schouten heeft zeer veel potentie, maar als CIP een knakenteam blijkt te zijn wat de zaken niet voor elkaar heeft dan kan hij weinig laten zien.
 
Ligt ook niet aan Schouten, maar aan het team. Komt gewoon onprofessioneel over als ze op de 1e dag pas 1 ronde hebben gereden. Schouten heeft zeer veel potentie, maar als CIP een knakenteam blijkt te zijn wat de zaken niet voor elkaar heeft dan kan hij weinig laten zien.
Ben ik met je eens, komende twee dagen maar even afwachten. Oliveira staat er vooralsnog goed bij. Een slechte generale wordt een goed optreden? We zullen zien. :)
 
Je kan het ook zo zien ,.......beter nu de nieuwe update dan na 6 GP's en dan maar kijken wat het effect is .....dan kan je ook achter de feiten aan gaan jagen .

full
 
Gisteren weer geen goede dag.

Ochtend sessie technisch probleem/blok defect.
In de middag een crash.

Hij heeft een rondje in 2 dagen gereden zo ongeveer.
Maar geen zorgen schreef hij op facebook....
 
Gisteren weer geen goede dag.

Ochtend sessie technisch probleem/blok defect.
In de middag een crash.

Hij heeft een rondje in 2 dagen gereden zo ongeveer.
Maar geen zorgen schreef hij op facebook....

Z'n team-maat Tonnuci heeft nóg minder rondjes gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan