Post hier je Dynojet-uitdraai

Vandaag op de dyno geweest met mijn Gsxr 600 SRAD met Mivv ovaal demper, redelijk tevreden alleen adviseerde ze wel andere hoofdsproeiers met +/- 4 maatjes groter

full
 
Laatst bewerkt:
Ook ik ben vandaag mijn r1 wezen afstellen in Tiel!, wat een verschil zeg jjeeesusss!
full
 
Laatst bewerkt:
Vtr sp1 met two brothers dempers en pc3 usb
goede upgrade geweest ie is een stuk zuiniger geworden ook van 1:12 naar 1:15 bij normaal gebruik

full
 
Ik zie de laatste tijd eigenlijk alleen maar erg 'bibberende' grafieken vandaan komen.

Of zn filter staat niet zo best afgesteld, of iedereen rijdt hier in de omgeving met verrotte kettingsetjes :P

Het zijn vaak de "value for money" kettingsetjes, waar money saving de hoofdrol speelt en bijbehorende value verhoudingsgewijs heel hoog ingeschat wordt...
 
Het zijn vaak de "value for money" kettingsetjes, waar money saving de hoofdrol speelt en bijbehorende value verhoudingsgewijs heel hoog ingeschat wordt...

Welke type kettingset eronder zit weet ik niet aangezien ik de motor afgelopen november heb gekocht, wel weet ik dat de kettingset vrij nieuw is, kan het ook liggen aan een te slap gespannen ketting?
 
Beste tuners, ik ben een gsxr1000 turbo aan het bouwen met een Microsquirt, quadspark (alle coils apart aan te sturen) en O2 sensor. In de MS zit nu een fuelmap en ontstekingsmap geladen waar ie het op moet doen. Het plan is om door middel van testritten en dataloggen een goede afstelling te bereiken echter lijkt het mij veel sneller en beter om dit op een dyno te doen.

Zijn er tuners die met MS werken en wat zijn de kosten van een goede afstelling? Alvast bedankt :)
Niemand? -O-
 
Welke type kettingset eronder zit weet ik niet aangezien ik de motor afgelopen november heb gekocht, wel weet ik dat de kettingset vrij nieuw is, kan het ook liggen aan een te slap gespannen ketting?


Ik wou ook al zeggen..kettingset raakt op.
Ik had ee nzx10r nieuw gekocht in 2004 en had na 10000 km ook een vibo in mn grafiek aan het einde van mn rpm nadat ik diverse aanpassingen gedaan had..
Frank mos zei ook al..kettingset raakt op.
Tuurlijk kan je er nog 20000 mee rijden op straat...het beste is er gewoon vanaf.
Dat voel of zie je niet...dat zie je alleen op een bank.
 
Nee hij zei dat met nieuwe hoofdsproeiers dit waarschijnlijk zou zijn opgelost


Hij zou mn 2takt 500 ook wel ff naar 140 wiel pk's sturen..en dat zonder bigbore of echt grotere carbs.
Daar geloofde ik al geen hol van.
Mooie is dat er maar een paar tuners in de wereld zijn die zo onwijs veel ervaring met rg500's hebben....en die halen met moeite 145 pk aan het wiel. En die hebben toch echt allemaal dikkere carbs erop icm bb kits en soms waterinjectie erbij.

Overigens gaat mn rg500 binnekort denk ik in de verkoop. Toe aan wat anders leuks.
154 kg rijklaar met 8 liter peut en 127 pk aan het wiel (ong 140-145 aan de kruk) :)
 
Laatst bewerkt:
platgewalst en geen A/F lijn :')

En in de rechterzijde de snelheid weergegeven, dus niet toerental afhankelijk af te lezen, en ook nog een onoverzichtelijke grafiek op deze manier..
Dat aan de motor niets te verbeteren valt, dat weet ik niet, zou best wel kunnen, dit kan ik zo niet goed beoordelen, dit in schril contrast met de bijbehorende uitdraai..
 
Na 2 jaar rustig aan sleutelen (weinig tijd ivm HTS studie) gistermiddag de VFR400 bij MADRacing op de bank gehad *O*


38,6 Nm en 65,4 pk op het achterwiel! Erg netjes voor een bone-stock VFR400 (afgezien van een ander uitlaatje en iets grotere hoofdsproeiers)
Carburateurs zijn door NC35 Race gecleaned en afgesteld *D zou op de hoofdsproeiers 1 maatje kleiner in kunnen maar voorlopig staat ie prima (geen zin om alles er weer af te slopen _O- )

1010411_846578858699635_4549739148554530880_n.jpg


en er zit een gloedjenieuwe DC kettingset en tandwielen op ;) het filter staat dus zo ingesteld :Y
 
Laatst bewerkt:
Wil ook een x een run maken . Woon in de Betuwe . Iemand een tip waar dit kan en vooral kundig genoeg is om het eventueel goed af te stellen . Mocht dit nodig zijn . Wil ook wel een eindje rijden .
Kun je het beste zijn bij iemand die race ervaring heeft of bij een willekeurige dealer die ook een bank heeft ?
 
Na 2 jaar rustig aan sleutelen (weinig tijd ivm HTS studie) gistermiddag de VFR400 bij MADRacing op de bank gehad *O*


38,6 Nm en 65,4 pk op het achterwiel! Erg netjes voor een bone-stock VFR400 (afgezien van een ander uitlaatje en iets grotere hoofdsproeiers)
Carburateurs zijn door NC35 Race gecleaned en afgesteld *D zou op de hoofdsproeiers 1 maatje kleiner in kunnen maar voorlopig staat ie prima (geen zin om alles er weer af te slopen _O- )

[afbeelding]

en er zit een gloedjenieuwe DC kettingset en tandwielen op ;) het filter staat dus zo ingesteld :Y



strak 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan