klepspeling cbr 750f hurricane '87

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joe91

Die hard MF'er
9 aug 2013
289
0
Den helder
Hallo mensen,

Nu mijn blok eronder vandaan ligt wil ik gelijk de klepspeling checken, echter kan de hondadealer mij ook niet helpen aan een nederlands wphb. (Alleen japans)

Ik weet dus niet wat de klepspeling behoort te wezen.
Nu is het blok van een 1000f eigenlijk precies t zelfde maar met een grotere boring en slag. Kan iemand mij vertellen of de klepspeling misschien t zelfde is van een 1000f want hier kan ik wel een wphb van krijgen.

Of als iemand de klepspeling van een hurricane 750f kan vertellen zou ik diegene zeer dankaar zijn.

Ik hoor er van,
Groeten,
Joey
 
Kon de dealer ook niet vertellen wat de klepspeling moet zijn? Lijkt mij dat ie onderhand wel Japans kan lezen.

In het engels heb ik ook alleen de 600 en de 1000, helaas...
 
Ik kreeg een verhaal over verschillende types dat ie niet mij kon garanderen dat het daadwerkelijk zo was wat hij me vertelde omdat de cbr 750f hurricane een niet vaak voorkomend type is.

Als ik thuis ben ga ik maar even meerdere honda dealers afbellen die wellicht wel een keer aan een cbr 750 gesleuteld hebben.

Kan niet eens onderdelen bestellen adhv me VIN nummer want er is niks over het type bekend in de computers
 
Ik kreeg een verhaal over verschillende types dat ie niet mij kon garanderen dat het daadwerkelijk zo was wat hij me vertelde omdat de cbr 750f hurricane een niet vaak voorkomend type is.

Als ik thuis ben ga ik maar even meerdere honda dealers afbellen die wellicht wel een keer aan een cbr 750 gesleuteld hebben.

Kan niet eens onderdelen bestellen adhv me VIN nummer want er is niks over het type bekend in de computers

hij had je gewoon even moeten vertellen wat die speling van die verschillende modellen is. Ik vermoed zomaar dat die allemaal dusdanig dicht bijelkaar liggen dat jij makkelijk kunt bepalen wat je moet gebruiken als richtwaarde.
maar, hij stelt ze natuurlijk liever zelf voor je...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan