Weer een GS1000

Voor het grootste deel wel, maar door het omleiden van deze lucht heb je daar geen last van.
Heb deze manier als eens gebruikt, en dat werkte prima.
Is ook niet de meest ideale plek, maar kan hem niet aan de voorkant kwijt.
Komen ook 2 luchtkanalen vanaf de voorkant naar de koeler toe,en dat samen met
het vacuum dat getrokken wordt aan de achterkant tijdens het rijden, levert dat een prima koeling op.

Oké ik ben overtuigd ;)
 
quote:
bartdeleeuw schreef op 15 februari 2014 @ 22:34:

[...]

olie koeler???


Een ding om je olie mee te koelen.
Is een extra iets dat je niet echt nodig hebt, maar de 100 kan wel eens erg heet worden.(niet echt een probleem).
Het is de bedoeling om er in de toekomst een opgefokt blok in te hangen, en dan komt de koeling wel van pas.

Aha! Voorbereiding op de toekomst!
Vond het al zo vreemd, een gs1000 heeft van origine geen oliekoeler! Vandaar mijn vraag.
Heb je al ideeën voor het kietelen van het blok?
 
quote:
bartdeleeuw schreef op 15 februari 2014 @ 22:34:olie koeler???


Een ding om je olie mee te koelen.
Is een extra iets dat je niet echt nodig hebt, maar de 100 kan wel eens erg heet worden.(niet echt een probleem).
Het is de bedoeling om er in de toekomst een opgefokt blok in te hangen, en dan komt de koeling wel van pas.

Aha! Voorbereiding op de toekomst!
Vond het al zo vreemd, een gs1000 heeft van origine geen oliekoeler! Vandaar mijn vraag.
Heb je al ideeën voor het kietelen van het blok?

Denk dat ik het kietelen maar met een Pauwenveer ga proberen, volgens mij gaatie dan als de brandweer!! _O- *O* .

Nee, nog geen idee, zie ik wel als ik er aan ga beginnen.
Denk dat ik ga voor ongeveer 475 pk op het achterwiel, en een koppel van 7500 NM.
_O- _O- *O* *O*

Oftewel ik zie wel.

Greetz: Ikke
full
 
Dan kun je die veer zeker in je ..........stoppen, ben benieuwd wat je gaat doen.....turbo kit erop, zoals Reinhoud zijn GS1000?
 
Denk dat ik het kietelen maar met een Pauwenveer ga proberen, volgens mij gaatie dan als de brandweer!! _O- *O* .

Nee, nog geen idee, zie ik wel als ik er aan ga beginnen.
Denk dat ik ga voor ongeveer 475 pk op het achterwiel, en een koppel van 7500 NM.
_O- _O- *O* *O*

Oftewel ik zie wel.

Greetz: Ikke
[afbeelding]
Als de brandweer gaat tie niet zonder zwaailicht }) dus extra draadje trekken straks!!
En die waarde aan het achterwiel ga je makkelijk halen!!!! (In je dromen) ;) *D *D
Ben benieuwd en blijf volgen hoe je deze mooie dingen maakt!
Grt
De andere ikke!
 
Oma was er natuurlijk weer, kan dat mens niet, kan dat mens niet gewoon de pijp uit gaan??

Heb ff geen foto,s, maar sta echt niet stil.
Ben nu bezig met het bevestigen van de buddy, en het kontje samen met het achterlicht en kentekenplaat.
In het kontje ook een lithium accu.

Komt wel goed schatje.

Ps Laat oma wat minder snel langskomen, bijv na 4 weken, en meld dan ook hoe lang het werkelijk geleden is dat er een laatste reactie was!!!!
 
Nieuwe trekstang voor de achterrem gemaakt.
Zag op de vorige foto dat de eerdere stang te lang is , en niet mooi .

full
 
Klopt ook dattie nogal lang oogt, omdat het achterwiel achter het zitje uitsteekt.
Het kontje en buddie zijn +- 20cm ingekort, dat scheelt ook in het aanzicht.
 
Ik heb gewoon de standaard balhoofdhoek, die wel veranderd zal zijn door de kortere voorvork.
Ook achter staatie wat hoger, kan hem nog wat hoger zetten, maar denk niet dat dit nodig is.
Hangt van de rijeigenschappen af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan