kuipdelen spuiten

revange

MF'er
25 okt 2012
121
0
Hallo.

Ik weet dat er al zat topics zijn maar wil toch het even duidelijk weten.
Ik heb onbeschadigde kuipdelen, hoef ik alleen stickers eraf, dan schuren tot korrel 400 en dan mijn zwarte metallic lak(2k) dan schuren met 1200 en dan blanke lak erover?of is het ook nodig om er primer op te spuiten van te voren?

En als ik wel beschadigde delen heb, moet ik dan 320 400 dan de stappen hierboven?
En als je schuurt moet je dan gewoon als je korrel 320 van links naar rechts schuurt, korrel 400 van boven naar beneden, zodat de schuur krassen andere kant opstaan?

Gr
 
Op mijn onbeschadigde kappen zit ook blanke lak op toch? Daaronder zitten stickers. Moet ik dan met fohn stickers eraf halen en dan met scotch brite opschuren? Heb 1 beschadigde kap. Moet ik die eruit schuren tot korrel 700 of 800? Ontvetten met wasbenzine?
 
Oke. Dus alles met p800 schuren gewoon? Epoxy primer erop. 24 uur laten harden. Dan weer met p800 glad schuren, ontvetten. 2 tot 3 lagen metallic erop. 15 min tussen pauze. Daarna gelijk hooglangs blanke lak, dikker erop spuiten. 3 lagen ook 15 min tussen pauze. 24 uur wachten, dan p1200 met water schuren en dan polijsten? Ook alleen met wster?
 
Haha is het sarcastisch bedoeld of niet? Ik zal de foto hier posten. Epoxy primer kan gewoon met spuitbus toch? Heb wel gewoon compressor en alles bij de hand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan