Naafbreedte gsxr 1000 K1

LouisG

MF'er
29 mrt 2010
65
0
Ursel, Belgie
Ik heb voor mijn cafe racer cb750 een 2001 gsxr voorvork met klauwen en remschijven op de kop kunnen tikken.
De bedoeling is om mijn originele spaakvelg te behouden en spacers te maken om de schijven passend te maken.
Nu is mijn vraag of iemand met een 2001 (of andere k1) eens kan meten hoe breed de voorste schijven uit elkaar staan zodat ik de maten van mijn spacers kan bepalen?

Alvast bedankt!
 
Ja dat zou ik normaal doen, maar ik heb nog geen remblokjes dus ik weet niet waar exact de schijven komen te liggen in de klauwen, en tevens als ik van iemand de maten heb weet ik zeker dat het juist is, anders is de ligging toch een beetje giswerk ivm plaatsing remblokjes
 
Ja dat zou ik normaal doen, maar ik heb nog geen remblokjes dus ik weet niet waar exact de schijven komen te liggen in de klauwen, en tevens als ik van iemand de maten heb weet ik zeker dat het juist is, anders is de ligging toch een beetje giswerk ivm plaatsing remblokjes

Een K1 heeft voor toch gewoon vast gemonteerde remtangen (geen zwevend gemonteerde klauwen)? De remschijf komt dan in het midden van de gleuf in de klauw.

En iets inmeten is geen giswerk :N
 
Ja dat zou ik normaal doen, maar ik heb nog geen remblokjes dus ik weet niet waar exact de schijven komen te liggen in de klauwen, en tevens als ik van iemand de maten heb weet ik zeker dat het juist is, anders is de ligging toch een beetje giswerk ivm plaatsing remblokjes
Ja, remblokken in huis krijgen duurt altijd weeeeken......

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan