Scott Redding topic

Dank je voor de info! Ben wel fan van Corsi. Mooie agressieve rijstijl (slijt wel vaak te hard z'n banden daarmee) en een sympathieke gast. Schat hem bijvoorbeeld hoger in dan Passini die ook een jaartje GP mocht rijden.
 
Die Pasini is een geboren pechvogel...kan me nog herinneren dat hij met de nieuwe Aprilla in 2007 de eerste 4 races op de kop positie uitviel met motor problemen...daar is hij nooit meer boven op gekomen......de Engelse commentatoren zeiden dat ze uit zouden stappen als ze in het zelfde vliegtuig zouden zitten met Pasini
 
vandaag naar het auto- en motorsalon geweest in Brussel

1495165_10152175830142505_1337910611_o.jpg
 
Weet er iemand waarom Scott met het logo van Marc VDS team op zijn helm rijdt?
Dat zie ik toch niet mis he?

1654168_666999596675848_1596119477_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt bewust, aangezien er ook al Groene GO & FUN reclame bij opstaat, en het ook op de team presentatie foto erop zit.
Misschien een eerbetoon aan het team wat hem naar de MotoGP heeft geholpen ?
 
Weet er iemand waarom Scott met het logo van Marc VDS team op zijn helm rijdt?
Dat zie ik toch niet mis he?

[afbeelding]

Even na gevraagd, Zijn manager is bartolomeu, en zijn perschef is Wheeler. Beide heren werken voor Marc VDS. Plus dat VDS hem zijn loon betaald. Zelfde geld voor Moto2 coureur Simeon.
 
Laatst bewerkt:
Even na gevraagd, Zijn manager is bartolomeu, en zijn perschef is Wheeler. Beide heren werken voor Marc VDS. Plus dat VDS hem zijn loon betaald. Zelfde geld voor Moto2 coureur Simeon.

hmm interessant...al begrijp ik het niet helemaal :W
 
Redding: Aims for first MotoGP season have changed…
Goed te horen dat hij erg ambitieus is en ik verwacht ook wel dat hij sterk blijft. Hij wenst een 24L tank, lijkt me niet een al te hooggegrepen wens.

Ik vond het wel vreemd dat die topsnelheid zo erg verschilt, maar ik heb even terug gekeken wat de laatste RCV211V van Pedrosa in 2006 op qatar deed, een 1000cc met veerkleppen dacht ik, dat is 319 km/u. Marquez haalde laatste race 348 km/u! De RCV1000R liep 327-329 km/u, daarentegen haalde Edwards met zijn Forward Yamaha 330 km/u en Aleix 338 km/u. Moeilijk te vergelijken allemaal...

Dit vond ik nog wel een gewaagde uitspraak, maar dat heeft Scoot wel vaker gedaan.

Espargaro has Crutchlow's bike from last year with a softer tyre and more fuel, so you can expect him to be at the front.

“If you give me Bautista's bike from last year with a softer tyre and more fuel, I would beat Bautista.
 
Redding is iemand met nogal wat grootspraak, een soort Britse Colin Edwards maar laat hij het eerst maar eens waarmaken... Voorlopig is hij nog zonder wereldkampioenschap en een hoop getoeter. Leuk debuut meegemaakt maar met Lorenzo, Bradl, Smith en Bautista die voor hem onderuit gingen schuif je al gauw wat plaatsen op.

Ik heb niet zo'n hoge pet van hem op, laat het hem eerst maar eens bewijzen. Het seizoen is nog lang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan