Onderdeel ZX6R '98, waar te bestellen?

kerstens

Rookie
19 mrt 2014
13
0
Zevenberschen hoek
Hallo,

Ik ben op zoek naar een onderdeel van mijn ZX6R, maar kan op internet het onderdeel niet goed vinden. Het zit tegen het voorwiel, met de kabel er aan naar de KM-teller (telleraandrijving).
Hier een foto:

full

full



Kan iemand mij de juiste richting in sturen waar dit onderdeel te bestellen is?
 
Laatst bewerkt:
www.google.nl

dan jouw woonplaats, en "kawasaki dealer" of "motorgarage" intypen...

enter..

Zo ver was ik al.. maar zelf via internet bestellen valt meestal wel wat goedkoper uit dan onderdelen halen bij de kawasaki dealer.. Zoals bijvoorbeeld mijn remschijven, deze heb ik 63 euro goedkoper kunnen bestellen dan ze bij de kawasaki dealer zouden kosten.

Dinsdag krijg ik de prijs van dit onderdeel te horen van de kawasaki dealer. Maar elke euro is er weer een toch? vandaar mijn vraag..
 
In je titel staat '98, maar dit onderdeel zit op de generatie ervoor ('94-97'). Mijn ervaring met orginele Kawasaki onderdelen is dat via internet bestellen vaak maar weinig scheelt met de dealer. Imitatie/vervangingsdelen daarentegen scheelt wel veel geld vaak. :)
 
In je titel staat '98, maar dit onderdeel zit op de generatie ervoor ('94-97'). Mijn ervaring met orginele Kawasaki onderdelen is dat via internet bestellen vaak maar weinig scheelt met de dealer. Imitatie/vervangingsdelen daarentegen scheelt wel veel geld vaak. :)

Hoi Exigence,

Je hebt gelijk, in de titel staat '98 maar dit had '97 moeten zijn. Was mij nog niet opgevallen. |(

Een van de verkopers van de schade motoren via marktplaats gaat mij dit onderdeel opsturen. Ontzettend bedankt voor jullie hulp! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan