Gat in uitlaat; hoe te dichten?

Ippy

Rookie
1 feb 2002
18
0
Alphen (ZH)
Ik rijd op een oude FZ en dat gaat verder prima, alleen zit er onderaan de rechter uitlaat een doorgeroeste plek (zeg maar gaatje).

Een nieuwe uitlaat vind ik het ding eigenlijk niet meer waard. Hoe kun je het beste het gat dichten?
Puntlassen? Kit? Iets anders?

Wie heeft ervaring?
 
ha die rob z1
ik kan jou uitlaat heeeeeel netjes lassen .
en de prijs hoef je geen zorgen over te maken
doe dit werk al meer dan 35 jaar.....
laat maar weten of je interesse hebt.
grtz cornelis
kijk anders ook eens op allround repair op facebook :-)

Ha Cornelis, dank voor je reactie ik zit nooit op facebook kan ik het ergens anders zien?
Of beter, kan ik eens komen kijken?
Ik ben nog al zuinig op mijn klassieker, dus ik ben er bij gebaat als het zou kunnen.
Zal even een foto plaatsen.
 
En hier de foto, uitlaten zijn er zo af die die kan ik meenemen.
Zijn 4 losse exemplaren.

full
 
Laatst bewerkt:
ha die rob z1
ik kan jou uitlaat heeeeeel netjes lassen .
en de prijs hoef je geen zorgen over te maken
doe dit werk al meer dan 35 jaar.....
laat maar weten of je interesse hebt.
grtz cornelis
kijk anders ook eens op allround repair op facebook :-)


En je komt nog uit Utregh ook, das zo ongeveer om de hoek.
Hoop nog ff van je te horen PMetje
gr Rob. :W
 
wat eerder werd vermeld over purschuim is gekke werk en monsterblikje + ducktape ook de ducktape zal smelten en je uitlaat word alleen maar lelijker en slimste is om de verrotte delen weg te halen en de rest eerst met een staalborstel en daarna met azijn te behandelen. als dit gedaan is een stukje IJZER er op vast lassen. geen aluminium of iets anders. als het eenmaal is vast gelast het bewerken met grove schuur beurt zodat het egaal word.
 
wat eerder werd vermeld over purschuim is gekke werk en monsterblikje + ducktape ook de ducktape zal smelten en je uitlaat word alleen maar lelijker en slimste is om de verrotte delen weg te halen en de rest eerst met een staalborstel en daarna met azijn te behandelen. als dit gedaan is een stukje IJZER er op vast lassen. geen aluminium of iets anders. als het eenmaal is vast gelast het bewerken met grove schuur beurt zodat het egaal word.
 
Terug
Bovenaan Onderaan