Scott Redding topic

Redding is iemand met nogal wat grootspraak, een soort Britse Colin Edwards maar laat hij het eerst maar eens waarmaken... Voorlopig is hij nog zonder wereldkampioenschap en een hoop getoeter. Leuk debuut meegemaakt maar met Lorenzo, Bradl, Smith en Bautista die voor hem onderuit gingen schuif je al gauw wat plaatsen op.

Ik heb niet zo'n hoge pet van hem op, laat het hem eerst maar eens bewijzen. Het seizoen is nog lang.

Zie ik juist anders. Ik denk dat hij op goed materiaal Marquez bij kan houden.
In de trainingen gaf hij aan dat hij de grotere jongens bij kon houden in de bochten behalve op de rechte stukken.

Het is gewoon jammer dat de Honda producatieracert op topsnelheid veel verliest, vind het dan ook knap dat hij in zijn eerste race voor hayden finisht.
Vorig jaar in de moto 2 was hij ook erg goed bezig en had bijna de titel in zijn zak totdat hij die nare blessures kreeg.

Hij kan inderdaad veel praatjes hebben maar ik denk dat we nog veel van hem gaan horen zodra hij beter materiaal krijgt.
 
Redding is iemand met nogal wat grootspraak, een soort Britse Colin Edwards maar laat hij het eerst maar eens waarmaken... Voorlopig is hij nog zonder wereldkampioenschap en een hoop getoeter. Leuk debuut meegemaakt maar met Lorenzo, Bradl, Smith en Bautista die voor hem onderuit gingen schuif je al gauw wat plaatsen op.

Ik heb niet zo'n hoge pet van hem op, laat het hem eerst maar eens bewijzen. Het seizoen is nog lang.

Ik mag z'n zelfverzekerdheid wel. Hij weet wat-ie wil, gelooft in zichzelf en gaat er volle bak voor. Met als resultaat dat hij afgelopen jaar heel lang het Moto2 kampioenschap geleid heeft, meerdere races gewonnen heeft, en in zijn debuutrace in de MotoGP gelijk de beste Open Honda coureur was. Wat ontbreekt is een titel. Die gaat er ook niet komen ben ik bang, maar z'n vechtlust maakt 'm wel sterk!

Daarnaast vraag ik me af of hij bedoelt dat een Gresini Honda met Open extraatjes gewoon een veel snellere motor is dan wat Bautista nu rijdt.
 
die productie racer van Honda mag ook wel iets meer top end krijgen vind ik.
voor de rest met joris eens, Redding heeft een veel te grote bek, iemand als bautista versla je niet zomaar, al jaren een sterke subtopper in het motogp veld, Redding moet zichzelf eerst bewijzen in deze klasse.
 
Quote:
"Espargaro has Crutchlow's bike from last year with a softer tyre and more fuel, so you can expect him to be at the front.
“If you give me Bautista's bike from last year with a softer tyre and more fuel, I would beat Bautista
."

Zit wat in..
 
Laatst bewerkt:
Quote:
"Espargaro has Crutchlow's bike from last year with a softer tyre and more fuel, so you can expect him to be at the front.
“If you give me Bautista's bike from last year with a softer tyre and more fuel, I would beat Bautista
."

Zit wat in..
Zet ze op gelijkwaardig materiaal en ik denk dat Bautista gehakt maakt van Redding. Het gaat er bij niet in dat de 2006 125cc wereldkampioen slechter zou zijn dan de 2013 vicewereldkampioen Moto2.
 
Zet ze op gelijkwaardig materiaal en ik denk dat Bautista gehakt maakt van Redding. Het gaat er bij niet in dat de 2006 125cc wereldkampioen slechter zou zijn dan de 2013 vicewereldkampioen Moto2.

Nou ja, Stoner had naar mijn mening ook niet echt een indrukwekkende CV toen hij naar de MotoGP ging, dus dat is moeilijk te stellen zo.
 
Nou ja, Stoner had naar mijn mening ook niet echt een indrukwekkende CV toen hij naar de MotoGP ging, dus dat is moeilijk te stellen zo.
Laat het hem daarom maar bewijzen. :) Maar nogmaals, ik denk niet dat we Redding gaan zien winnen. Races dan wel het wereldkampioenschap. Vanaf 2016 wordt het kampioenschap pas weer gelijk getrokken met dezelfde ECU en zou hij in principe meer kans maken, maar dan komen ook jongens als Nakagami, Rabat, Vinales en evt. Salom naar de GP's. Ik geloof niet in Scott Redding, denk niet dat hij het in zich heeft.

Maar ik ben wel zo slim er geen sok op in te zetten. _O-
 
Zet ze op gelijkwaardig materiaal en ik denk dat Bautista gehakt maakt van Redding. Het gaat er bij niet in dat de 2006 125cc wereldkampioen slechter zou zijn dan de 2013 vicewereldkampioen Moto2.
"I would beat Bautista."..not meat :+

Ik weet 't niet..'kzeg, of vind, ook niet dat Bautista slechter is maar ik heb zo'n idee dat Redding Bautista wel kan hebben })
 
Nou ja, Stoner had naar mijn mening ook niet echt een indrukwekkende CV toen hij naar de MotoGP ging, dus dat is moeilijk te stellen zo.
:^

Laat het hem daarom maar bewijzen. :) Maar nogmaals, ik denk niet dat we Redding gaan zien winnen. Races dan wel het wereldkampioenschap. Vanaf 2016 wordt het kampioenschap pas weer gelijk getrokken met dezelfde ECU en zou hij in principe meer kans maken, maar dan komen ook jongens als Nakagami, Rabat, Vinales en evt. Salom naar de GP's. Ik geloof niet in Scott Redding, denk niet dat hij het in zich heeft.

Maar ik ben wel zo slim er geen sok op in te zetten. _O-
Laf.. B|


})
 
Hoe hij het ook gaat doen, voor mij is Scott nu al een held:
P1010088_zps7518b96f.jpg
 
Laat het hem daarom maar bewijzen. :) Maar nogmaals, ik denk niet dat we Redding gaan zien winnen. Races dan wel het wereldkampioenschap. Vanaf 2016 wordt het kampioenschap pas weer gelijk getrokken met dezelfde ECU en zou hij in principe meer kans maken, maar dan komen ook jongens als Nakagami, Rabat, Vinales en evt. Salom naar de GP's. Ik geloof niet in Scott Redding, denk niet dat hij het in zich heeft.

Maar ik ben wel zo slim er geen sok op in te zetten. _O-

:+ Die sok kan er ook nog wel bij, Redding wint nul races :+
 
Why was the MotoGP Honda RCV1000R short on fuel?

Interessant stukje over de keuze van Honda om de RC1000R uit te rusten met een 22.5L tank. Ze hadden verwacht dat de RC1000R met minder vermogen makkelijk met 22.5L uit moest kunnen, maar zich waarschijnlijk verkeken hebben op de mogelijkheden van de "Open" ECU. Er staat zelfs dat Laverty (die 16e werd) al zijn 24L had opgebruikt in de race.

Dit vond ik ook nog wel een "leuke" opmerking.

Why didn't the Production Honda teams, given that they 'own' the bikes, simply modify the fuel tank themselves?

The answer is probably a bit like when you try to take apart a new laptop or mobile phone, only to find warning stickers placed across access to the components, stating: 'If this sticker is broken then the warranty is void'.
:')
 
Latest News: Marc VDS will move to MotoGP in 2015, with Scott Redding returning to Marc VDS Racing

Marc VDS...om er maar een gezegde tegenaan te gooiendie hebben eieren voor hun geld gekozen...en als ze echt zo goed zijn als in de Moto 2 :} ...dan belooft het nog wat *O*
 
Krasse uitspraak van Scott:
It's going to be interesting to just see what I can do in the Qatar track. Sepang is not one of my favourite circuits and it's quite different. When I get a bit closer I get more confident and then we'll see what I can achieve. I want to be top seven in Qatar. I think this is a realistic possibility. The first couple of races you need to score some points and to try and be consistent for the championship.

Maar ik zou het wel tof vinden als 't hem lukt.
 
Krasse uitspraak van Scott:
It's going to be interesting to just see what I can do in the Qatar track. Sepang is not one of my favourite circuits and it's quite different. When I get a bit closer I get more confident and then we'll see what I can achieve. I want to be top seven in Qatar. I think this is a realistic possibility. The first couple of races you need to score some points and to try and be consistent for the championship.

Maar ik zou het wel tof vinden als 't hem lukt.

hopelijk niet dezelfde ellende straks als met livio? vrij onrealistische doelstellingen en half het seizoen uit het team gemikt worden?
 
nah man Top 7 is een milde uitspraak hoor van Redding, vooraf zei hij als hij een factory fiets kreeg ongeveer gelijk aan Marc/Ped dan zou hij voor de titel strijden....
 
nah man Top 7 is een milde uitspraak hoor van Redding, vooraf zei hij als hij een factory fiets kreeg ongeveer gelijk aan Marc/Ped dan zou hij voor de titel strijden....


dat acht ie mogelijk ja met de dezelfde backing en hulp als marqeuz heeft .

vindt het geen gekke uitspraak ,

:Y
 
nah man Top 7 is een milde uitspraak hoor van Redding, vooraf zei hij als hij een factory fiets kreeg ongeveer gelijk aan Marc/Ped dan zou hij voor de titel strijden....
dat acht ie mogelijk ja met de dezelfde backing en hulp als marqeuz heeft .

vindt het geen gekke uitspraak ,

:Y
Misschien niet, dit was een andere vraag (die daar min of meer over handelt) met Scott's antwoord:
"You said you wanted to challenge for the podium when you were on stage. Is that the aim for the season ahead?"

Scott Redding:
"Yeah, not to be consistently on the podium because that's unrealistic. I think two times in the season we could get on the podium. I think that would be a good year for me. Trying to achieve top fives is always my goal and if I'm fighting for the podium I've got nothing to lose. It's going to be an interesting season because I don't really have pressure to get the results, as long as they can see that I'm there and I'm trying".
 
Laatst bewerkt:
ja nu is ie opeens een stuk milder met zijn uitspraken die Redding, waarschijnlijk omdat hij nu ziet dat het nog niet zo eenvoudig is om zo snel te zijn met die Honda zoals Pedrosa en Marquez dat kunnen.
 
hopelijk niet dezelfde ellende straks als met livio? vrij onrealistische doelstellingen en half het seizoen uit het team gemikt worden?
_O-

Dit team is helemaal om Redding heen gebouwd. Die krijgt zijn volle twee jaar op een Factory Honda hoor, reken daar maar op!
 
Terug
Bovenaan Onderaan