Kawasaki KLE (3)

Mijn KLE rijdt alweer 7000 km prima sinds ik de koppakking vervangen heb. Van de week brak alleen de binnenkabel van de KM teller. Even een nieuwe besteld en er weer op gezet. Over een paar weekjes even de ZZR weer pakken en dan eindelijk de voorremklauw reviseren en stalen remleiding monteren. Die ligt alweer meer dan een half jaar te wachten.....
 
Goedemorgen!

Even een update over project SuMo KLE...gisteren de slijptol in de uitlaat gezet en een lowmount gemaakt, demper zit nu onder de stepjes....aangezien ik zelden offroad rij gaat dat geen problemen geven...

Heb een tijdje met de originele demper gereden, heb het idee dat die aan het einde van z'n leven is...wat een verschil met optrekken *O*

en het geluid van de Laser is geweldig, heb 'm al op de normale plaats gehad..maar met een knik minder in de voorbochten lijkt ie nog beter te klinken....

Foto komt er straks aan, helaas is het pokke weer hier...
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen!

Even een update over project SuMo KLE...gisteren de slijptol in de uitlaat gezet en een lowmount gemaakt, demper zit nu onder de stepjes....aangezien ik zelden offroad rij gaat dat geen problemen geven...

Heb een tijdje met de originele demper gereden, heb het idee dat die aan het einde van z'n leven is...wat een verschil met optrekken *O*

en het geluid van de Laser is geweldig, heb 'm al op de normale plaats gehad..maar met een knik minder in de voorbochten lijkt ie nog beter te klinken....

Foto komt er straks aan, helaas is het pokke weer hier...

Goed bezig! Zit je demper op een goede plek onder de stepjes? Ik rij namelijk al regelmatig de stepjes aan de grond, dus als daar nog een demper zit, dan wordt dat best lastig. Met de 17" wiel komt de motor ook nog iets lager te staan, waardoor er ook minder grondspeling is. Even checken :Y
 
Demper zit qua bevestiging nog net boven de "keienvanger"...en bochtjes rechtsom gaan bij mij toch minder extreem dan linksom :+


foto komt morgen, nieuwe bandjes zijn binnen....mogenmiddag dus de eerste foto in sumo stijl....

Alleen nog op zoek naar een leuk koplampje/windschermpje....
 
Hallo lieve mensen, ik ben op zoek naar een hoger ruitje voor mijn Kle '99, iemand nog eentje liggen?

Of ergens een goede site om er eentje te bestellen?
En kunnen jullie mij misschien vertellen of het probleem met de magneten van het vliegwiel iets is waar ik me zorgen om moet maken bij een 99'er of is het vliegwiel bij dit model al aangepast?
 
Laatst bewerkt:
'99 zou idd de nieuwe magneten moeten hebben volgens mij....

Ruitje zou ik zo 1,2,3 niet weten...ik heb geen kuip meer :+

ga nu de flaptop aanslingeren, foto met supermoto wielen komt er aan *O*

rijd heel anders, maar wel een stuk stabieler in bochten op snelheid...bah, ben er blij mee!

Alleen van de week ff een kettingsetje vervangen, heb er een goed lang stuk en harde schakels inzitten, zorgt voor een wat cardanachtig rijgedrag....beetje rukkerig af en toe....
 
Morgen gaan we kijken in rotjeknor naar een KLE voor het vrouwtje

$_85.JPG


$_85.JPG


$_85.JPG


Bouwjaar 2000
34000 km
 
Laatst bewerkt:
Gaaf hoor, eigenwijs ding :Y

Nog even een strakker passend voorspatbordje, kleurtje erover en klaar!
 
Voor de knutselaars hier..

Heb nog een frame van '91er met kenteken, mag tegen kosten van de overschrijving weg...vastgelopen blok zit er nog in...

Zo goed als compleet op de wielen en kuipdelen na, alleen de zijkapjes van de kont heb ik er nog bij...
 
Dat is optie 2 bas, als ik er iemand blij mee kan maken is dat ook prima...

Heb er trouwens wel een originele achternaaf bij en een set KLX naven met brede SuMo velgen, beiden met buts er in...zouden dus gericht moeten worden...helaas maar 1 set spaken...
 
Als iemand trouwens nog een middenbok en/of valbeugels heeft liggen, hou ik me aanbevolen.

Uiterlijke staat niet belangrijk!
 
@MRT187: ik ben op zoek naar een dop, die de moer en as van de achterbrug afschermt. Linkerzijde. Heb jij die voor me? Laatst door een kind in de straat agesloopt...
 
Als je toch aan het neuzen slaat, bij m'n vriendin is zojuist aan de rechterzijde, dat stukje plastic met die "finnetjes" er aan ( zit "in" de opening van de luchtbuizen bij de cockpit ) zoekgeraakt.

Jeweetwel, die openingen waar bij het oudere jaartal gewoon roostertjes voor zitten. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan