YEC Interface kabel installatie op de Computer problemen!!

Ferry86

Die hard MF'er
3 mrt 2013
847
0
nispen
De titel zegt het al, ik heb problemen met het installeren van de software voor de yec interface kabel.

Op de cd-rom zit een uitleg en die heb ik helemaal gevolgt alleen staat er niks over op als het niet lukt. Ik heb alle stap bij stap gevolgt maar het lukt niet.
Er staat als het installeren vanaf de cd-rom niet lukt dan moet je het bestandsmapje compleet kopieren op je computer en dan als je naar het configuratiescherm gaat en dan klikken op hardware/geluiden, dan apparaatbeheer en dan klikken op de kabel blah blah en dan moet je een locatie zoeken waar je het mapje hebt gekopieerd en dat selecteren en dan op verder en dan kan hij het besturings programma niet vinden?

WTF doe ik fout?ik heb het op 2 laptops geprobeerd en alles stap bij stap maar het lukt niet?

alle tips en tools zijn welkom!
 
De titel zegt het al, ik heb problemen met het installeren van de software voor de yec interface kabel.

Op de cd-rom zit een uitleg en die heb ik helemaal gevolgt alleen staat er niks over op als het niet lukt. Ik heb alle stap bij stap gevolgt maar het lukt niet.
Er staat als het installeren vanaf de cd-rom niet lukt dan moet je het bestandsmapje compleet kopieren op je computer en dan als je naar het configuratiescherm gaat en dan klikken op hardware/geluiden, dan apparaatbeheer en dan klikken op de kabel blah blah en dan moet je een locatie zoeken waar je het mapje hebt gekopieerd en dat selecteren en dan op verder en dan kan hij het besturings programma niet vinden?

WTF doe ik fout?ik heb het op 2 laptops geprobeerd en alles stap bij stap maar het lukt niet?

alle tips en tools zijn welkom!


Wordt de kabel wel herkent onder apparaatbeheer?
Zie je dat je usb-kabel staan met een vraagteken of uitroepteken?
 
Ja dat is een goeie, op mijn laptop windows 7.
Ik heb niks van een versie van windows zien staan op de software omdat er geen boekje bij zit en niks op de cd staat...
Het is voor een yamaha r1 2009-2014 mijn kabelboom en ecu software is voor een 2012..

ik zal morgen een ott motoren bellen daar heb ik het ook gekocht.
 
Ik eerder een topic gezien waar dit probleem is beschreven maar kan het niet vinden B| . Heb je de mogelijkheid om de software te installeren op een laptop met een andere versie van Windows. Dan kan je gelijk wat dingen uitsluiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan