Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik vragen hoe lang u bent?
Ik zit te kijken voor een Hypermotard SP.. Maar ben 1.93.. Als ik u zo zie zitten...
Hoi ik breek hier even in, ik ben 1,86 heb een 1100 evo sp uit 2011 en kan net aan met me tenen bij de grond.
Is overigens te koop 7000 km is als nieuw prijs 8750 euro (koopje) voor meer info pm aub.
 
Hier iemand die aan schroefjes (inbus) kan komen waarmee het kapje aan de binnenkant van de kuip (met daarin het display/km-teller) kan worden vastgezet? Dit zit vast met 4 kuipschroefjes.
 
Laatst bewerkt:
Hier een foto van mijn hyper!
10154250_10151950301117735_1145765476_n.jpg


Heb hem nu net een weekje, nog niet zo veel mee kunnen rijden maar hij bevalt wel heel erg goed!! Lekker smooth en toch veel punch vanaf de lage toerentallen al, dat is ook precies wat ik hebben wilde:) Moet nog een klein beetje wennen aan het directe stuurgedrag maar dat zal ook wel goedkomen, wellicht dat mn vering ook wel erg hard staat op dit moment, of dat ik hem aan de voorzijde een tikkie hoger moet zetten om hem iets neutraler te krijgen. Al met al wel een super bike en ben er dan ook heel blij mee:)

En omdat je een droge koppeling horen moet heb ik meteen maar een rizoma drukplaat(ster), rvs koppelingsveren en een open deksel besteld.
 
Laatst bewerkt:
Hier een foto van mijn hyper!
[afbeelding]

Heb hem nu net een weekje, nog niet zo veel mee kunnen rijden maar hij bevalt wel heel erg goed!! Lekker smooth en toch veel punch vanaf de lage toerentallen al, dat is ook precies wat ik hebben wilde:) Moet nog een klein beetje wennen aan het directe stuurgedrag maar dat zal ook wel goedkomen, wellicht dat mn vering ook wel erg hard staat op dit moment, of dat ik hem aan de voorzijde een tikkie hoger moet zetten om hem iets neutraler te krijgen. Al met al wel een super bike en ben er dan ook heel blij mee:)

En omdat je een droge koppeling horen moet heb ik meteen maar een rizoma drukplaat(ster), rvs koppelingsveren en een open deksel besteld.

hele vette foto!
 
Laatst bewerkt:
:^ ik moet dat toch nog eens onder de knie gaan krijgen :') voor mijn gevoel zit ik ook al zo hoog maar dan zweeft net je voorwiel 5-10 cm boven de grond ofzo :')
 
:^ ik moet dat toch nog eens onder de knie gaan krijgen :') voor mijn gevoel zit ik ook al zo hoog maar dan zweeft net je voorwiel 5-10 cm boven de grond ofzo :')

Een hypermotard is wel echt de perfecte wheeliebike, onderin genoeg power om hem al vroeg omhoog te zetten en toch heel smeuiig motorkarakter waardoor je hem heel makkelijk corrigeren kunt en je kunt hem met heel veel gemak in z'n 3 nog omhoog zetten.
 
Ik kan opzich ook wel lekkere wheelies met de hyper alleen durf ze niet goed door te zetten.

Denk dat het komt omdat ik de factuur van de carbon kappenset nog niet ben vergeten :+ En een eventuele val mijn leven verwoest (carbon kapot, motorjas kapot, helm van €1000+ kapot :') )
 
Ooit heb ik een stuntfiets gehad, stoppies ging al lekker, maar wheelies....
Het leek wel alsof ik aan het dragracen was, zo vaak ik hard heen en weer ging zonder voorwiel echt omhoog. _O-

full

full
 
Een hypermotard is wel echt de perfecte wheeliebike, onderin genoeg power om hem al vroeg omhoog te zetten en toch heel smeuiig motorkarakter waardoor je hem heel makkelijk corrigeren kunt en je kunt hem met heel veel gemak in z'n 3 nog omhoog zetten.

cursus door Z-ander te geven misschien....samen met een Hyper bijeenkomst....??..... *O*
 
Als het een beetje in het midden van het land is zou ik zeker bij de hyper bijeenkomst aanwezig zijn :)
 
Ok zal ik de aftrap geven voor de hypermeet?!

Doe ik er meteen een mooie hyperrit eraan vast;)
 
Laatst bewerkt:
Hier een foto van mijn hyper!
[afbeelding]

Heb hem nu net een weekje, nog niet zo veel mee kunnen rijden maar hij bevalt wel heel erg goed!! Lekker smooth en toch veel punch vanaf de lage toerentallen al, dat is ook precies wat ik hebben wilde:) Moet nog een klein beetje wennen aan het directe stuurgedrag maar dat zal ook wel goedkomen, wellicht dat mn vering ook wel erg hard staat op dit moment, of dat ik hem aan de voorzijde een tikkie hoger moet zetten om hem iets neutraler te krijgen. Al met al wel een super bike en ben er dan ook heel blij mee:)

En omdat je een droge koppeling horen moet heb ik meteen maar een rizoma drukplaat(ster), rvs koppelingsveren en een open deksel besteld.

Whaow wat een brute foto zeg!!
 
Weekje vakantie, Maar ff aan het poetsen geweest en zoveel mogelijk km's maken indien het weer het toelaat :-)

Enige wat ik momenteel nog wil doen is rimstriping, zit alleen nog te dubben of het wit of rood moet worden....

Iets duidelijkere foto voor in de op:
2014-04-05153229_zpsef801c0d.jpg


2014-04-05153204_zps46516216.jpg


2014-04-05153154_zpsc46f9bed.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan