5 Nederlandse kanjers in het " CEV Motorcycle Champ "

Wie eindig volgen jullie het hoogst .

  • # 13 Jasper

    Stemmen: 1 4,3%
  • # 25 Jorel

    Stemmen: 1 4,3%
  • # 61 Ernst

    Stemmen: 0 0,0%
  • # 71 Thomas

    Stemmen: 0 0,0%
  • # 99 Bo

    Stemmen: 21 91,3%

  • Totaal aantal stemmers
    23

gerrit1957

Heerlijk wonen in Spanje.
7 jan 2010
23.223
3.530
Hondón de las Nieves (España)
Het CEV Motorcycle Champ gaat van start op 6 April 2014 met maar liefst 5 Nederlander , geweldig hoe mooi en spannend dit kan worden .

Met de ervaren Jasper Iwema erbij kunnen de andere jongens hopelijk wat ervaring op doen door elkaar te steunen en zo in dit beroemde kampioenschap doorstoten naar de Grand Prix .

Deelnemers zijn ;

# 13 Jasper Iwema

# 25 Jorel Boerboom

# 61 Ernst Dubbink

#71 Thomas van Leeuwen

# 99 Bo Bendsneyder

full


full


full


full


full
 
je bent me net voor
zag dat peugeot ook mee doet volgend jaar als voorbereiding voor de moto3
 
Laatst bewerkt:
Hmmm moeilijke keuze tussen Jasper en Bo.... zal er nog even over nadenken.
 
Thanks Gerrit! Goede zet! *O*

Over een paar minuten de eerste race! Ben zo benieuwd hoe vooral Bo het gaat doen! Boerboom, Dubbink en van Leeuwen staan helaas erg ver naar achter maar goed, kunnen ze alleen maar van leren. Vooral Bo verwacht ik wel punten van. Ook van Iwema maar die heeft zo weinig kunnen testen dat we eigenlijk nog steeds niet weten wat 'ie kan.

je bent me net voor
zag dat peugeot ook mee doet volgend jaar als voorbereiding voor de moto3
Peugeot doet al mee in de CIV Moto3 klasse volgens mij, het Italiaans kampioenschap en heeft daar gister met de 'Oral' machine de eerste moto3 race van het seizoen gewonnen.
 
Thanks Gerrit! Goede zet! *O*

Over een paar minuten de eerste race! Ben zo benieuwd hoe vooral Bo het gaat doen! Boerboom, Dubbink en van Leeuwen staan helaas erg ver naar achter maar goed, kunnen ze alleen maar van leren. Vooral Bo verwacht ik wel punten van. Ook van Iwema maar die heeft zo weinig kunnen testen dat we eigenlijk nog steeds niet weten wat 'ie kan.Peugeot doet al mee in de CIV Moto3 klasse volgens mij, het Italiaans kampioenschap en heeft daar gister met de 'Oral' machine de eerste moto3 race van het seizoen gewonnen.


Ik zit er ook klaar voor !!!!!!!!!!!!!!

8 minuten !!!!!!!!!!!!

3 minuten!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie een zwart beeld '(

Herstel...beeld :)
 
Laatst bewerkt:
Hij doet het hier niet GVD. :(

Edit: grapje. Mijn vriendin drukt op drie knoppen op mijn laptop en flats, ik heb beeld. _O- Toch mooi dat zij in dat computerwereldje zit. :+
 
Laatst bewerkt:
Doet het ondertussen! *O* Moest zoeken naar de juiste server! ;) Deze site is geblokkeerd in Duitsland dus moest even vogelen met het land waar mijn internet nu denkt dat ik vandaan kom. :)

Hoor alleen geen commentaar, jullie wel?
 
Quartararo en Herrera zijn de enigen die 1:47'ers aankunnen. Iwema is teruggevallen naar de 19e plaats, Bo doet het op een 14e plaats erg goed. Heeft het gat naar #13, Kappler, nu ook dichtgereden.

Volgens mij zijn Dubbink en Boerboom niet gestart, mogen er maar 41 in de baan tijdens de race? Dat zou zonde zijn zeg.

Overigens is de coureur met nummer 9, in het gevecht om de derde plaats, Jorge Navarro. Dat is Jaspers teammaat.
 
Zo Van Leeuwen wordt er even afgereden. :/

Wel alles perfect voor elkaar daar bij het CEV!!:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan