kawasaki GPZ 500S - deel 9, herrie in de pijpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ik behoor nu tot het illustere gezelschap der GPZ500S rijders *O*
Heb vanavond een 97'er gehaald met 15.000km op de teller. Komt naast mijn Z1000SX te staan en zal voor woonwerk verkeer gebruikt worden :]

[afbeelding]

Rijdt uitstekend, hopelijk lekker zuinig. Draait verrassend veel toeren voor een 2 cilinder...

ik ben benieuwd naar je rij- (en rem-)ervaring.
 
Ik had zelf een laser onder mijn GPZ. Klonk ook behoorlijk bruut!

Overigens, sinds vandaag geen Kawasaki meer in bezit. De GPZ is verkocht aan een dame in Hoofddorp die er een naked van wilde maken.

Dus misschien kan Plintumeister nog even een foto van zijn motor posten ter voorbeeld.

Ben wel benieuwd in elk geval :)

Ze is al druk bezig met uit elkaar trekken.. misschien toch maar even kijken naar een andere kappenset; deze zit echt met alleen tywraps aan elkaar vast :+

Voorrem lijkt een beetje aan te lopen.. we gaan m dus even goed uit elkaar halen en alles even een opfrisbeurt geven. :)

Zo een fotootje van een voorbeeld naked zou leuk zijn :Y Het idee van werner wat ik een paar posts boven jouw post zag is ook leuk.

De link naar een WPHB in de openingspost werkt niet; iemand die die toevallig heeft en kan mailen?
 
is dit naked genoeg? :)

1452062_357336647744723_72113152_n.jpg


mijn Kawa tijdens de ombouw van 'n zwarte GPZ naar parelmoer-witte EX, ivm een lekke tank.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand per ongeluk nog ergens de rechter stuurschakelaars liggen voor een model 97 met zo'n ovaal startknoppie? Mijn startknop is nl stuk. Moet het ding nu starten met het losse veertje wat onder het knopje zit :P
 
Ook ik behoor nu tot het illustere gezelschap der GPZ500S rijders *O*
Heb vanavond een 97'er gehaald met 15.000km op de teller. Komt naast mijn Z1000SX te staan en zal voor woonwerk verkeer gebruikt worden :]

[afbeelding]

Rijdt uitstekend, hopelijk lekker zuinig. Draait verrassend veel toeren voor een 2 cilinder...

Welkom! Ook een erg mooie GPZ!
 
Ze is al druk bezig met uit elkaar trekken.. misschien toch maar even kijken naar een andere kappenset; deze zit echt met alleen tywraps aan elkaar vast :+

Voorrem lijkt een beetje aan te lopen.. we gaan m dus even goed uit elkaar halen en alles even een opfrisbeurt geven. :)

Zo een fotootje van een voorbeeld naked zou leuk zijn :Y Het idee van werner wat ik een paar posts boven jouw post zag is ook leuk.

De link naar een WPHB in de openingspost werkt niet; iemand die die toevallig heeft en kan mailen?

Probleem met de remmen gevonden! De schijven staan verkeerd om.. :P Zo ff omdraaien en hopelijk volgende week kijken of dat beter loopt :)

Nu nog het issue dat het gas blijft hangen en dan issie issueloos!

Oh en pap heeft laten zien hoe ik er een stuk kap aan kan maken zodat hij weer met schroefjes vast kan, maar vind de tywraps wel wat hebben tbh O-)
 
Probleem met de remmen gevonden! De schijven staan verkeerd om.. :P Zo ff omdraaien en hopelijk volgende week kijken of dat beter loopt :)

Nu nog het issue dat het gas blijft hangen en dan issie issueloos!

Oh en pap heeft laten zien hoe ik er een stuk kap aan kan maken zodat hij weer met schroefjes vast kan, maar vind de tywraps wel wat hebben tbh O-)

er zijn minstens 10 kleuren tyrap's...........wat zal dat leuk staan!!!!!


|( '( -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan