Zijspan agenda (zie OP)

hey, voor mij ook!! hemelvaart is wel een leuk idee, kijken of de dames meegaan!
 
EHE is zeker niet de enige man in huis.... ;)

maar hemelvaart is een nogo. Hemelvaartsdag is Jet jarig en die zaterdag onze Pim.
bovendien valt mijn span van ellende uit elkaar en moet die immers eerst nog even snel geupgrade worden voordat ik er weer lange stukken mee ga sturen.

Het kidsweekend vond ik vorig jaar een absolute aanrader, dus wie weet dat we daar nog we even langs gaan. dat stukkie kan met de huidige setup ook nog wel. Maar ik beloof nog even niks...
 
Schiet dan eens op, kunnen we lekker mooie span reisjes maken volgend jaar ;)
 
Tja, het mocht af en toe wel eens wat minder wezen ja....

maar as zaterdag ben ik er zekers bij! Weliswaar met slechts twee wielen, maar dat compenseer ik wel met een extra biertje ;)
 
Trouwens, ik ben ook de enige man in huis. We hebben nog een kater maar dat is een jeweetwelkater dus dat telt ook al niet meer.
 
Ik hoef zondag ochtend pas terug hoor. En ik heb zelfs al een nwe tent weten te scoren vorige week, dus ik hoef niet eens met mijn doodskistje te gaan, maar heb een luxueuze 2boogs tunnel
 
Ik kom zaterdag ergens in de middag....eet samen met de kids een hapje mee...daarna weer naar huis..
 
Ahum...

17 mei 5e Slakkerweg zijspantreffen bij Kwastert in Halle!!!
 
vaag vermoeden dat ook dan span niet gereed is....

momenteel van de vijf fietsen slechts een (solo) rijdend
 
Laatst bewerkt:
Eind augustus, euro gespann treffen!!

heb er nog een achter de hand als dit nog steeds in de wind word geslagen :9
 
ik probeer volgend jaar weer een volwaardig zijspanjaar te maken... dit jaar kon wel eens iets meer solo gaan worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan