Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
We wachten de rest van de mensen die nog een voorkeur hebben voor dag. Het lijkt tot nu toe erop dat 10 mei iedereen kan en de voorkeur heeft :D

Aan de hand van de vele reacties betreft de locatie, is het bij Arie Molenaar geworden
Adres:Einsteinweg 4, 3404 LK IJsselstein

Is nu ook aangepast bij de poll
 
Ik moet zelf vanuit omgeving doetinchem komen voor de meet, mochten er nog meer hier uit de buurt komen kunnen we misschien wel samen richting waar het gehouden wordt rijden.
 
We wachten de rest van de mensen die nog een voorkeur hebben voor dag. Het lijkt tot nu toe erop dat 10 mei iedereen kan en de voorkeur heeft :D

Aan de hand van de vele reacties betreft de locatie, is het bij Arie Molenaar geworden
Adres:Einsteinweg 4, 3404 LK IJsselstein
Oh da's helemaal niet zo ver weg.
Is nu ook aangepast bij de poll
 
Misschien is het handig dat iedereen een verteld waar hij/zij vandaan moet komen.
Aan de hand daarvan kan je/kunnen we kijken wat voor iedereen een beetje aan te rijden is.

Ikzelf kom uit de regio Bergen op Zoom/Steenbergen (eigenlijk een dorpje in de buurt, maar dit is makkelijker).

Omgeving Roosendaal... Vlak bij dus ;)

Mooi initiatief mannen!! 10 mei kan ik ook.
Nu nog hopen op goed weer.
 
Laatst bewerkt:


Manne, heel mooi initiatief. Ik kan er helaas met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet bij zijn, want weekendje gepland met de "directrice" :9

Van hoe laat tot hoe laat, en is er al een idee over de route? Misschien kan ik een klein stukje mee........
 
Ik moet zelf vanuit omgeving doetinchem komen voor de meet, mochten er nog meer hier uit de buurt komen kunnen we misschien wel samen richting waar het gehouden wordt rijden.

Misschien leuk om samen te rijden, ligt aardig op de route. Tzt maar even afstemmen!
 
Ik hou het even in de gaten, ben vrij druk in mei en Midden NL is voor mij alweer wat kilometertjes sturen
 
Afgelopen zaterdag maar eens de slijptol in m'n akra gezet :Y

full


Busje gedraaid

full


Busje erop gelast

full


En gemonteerd :)

full


Nu dus wel e keur en db killer :Y die laatste zit er alleen natuurlijk niet in :N
 
op mijn hyper had ik een quickshifter met voetsteunen van een monster s4r gemonteerd

zitten je voeten is naar achter en ging perfect

heb nog een set liggen in zilver en zwart denk ik
 
Heb je foto's van die set? Bij mijn hm is de stang van pook naar bak langer dan origineel. Daar zit de quickshifter sensor op.

Groeten Henri
op mijn hyper had ik een quickshifter met voetsteunen van een monster s4r gemonteerd

zitten je voeten is naar achter en ging perfect

heb nog een set liggen in zilver en zwart denk ik
 
Ik zal als stille meelezer ook eens wat posten.. Gisteren tijdens het werk een hypermotard gespot: 09 april rond 21:00 uur, bij de brug van Sas van Gent.. De hyper reed samen met een monster.. Iemand van hier?

Las trouwens dat er aan paar mensen uit omg Bergen op zoom, Roosendaal, Steenbergen komen. Ik kom zelf uit Hoogerheide (vlakbij BoZ), iemand van jullie tijd/zin om dit weekend te meeten/rondje te maken?
 
De meesten hebben laatst vast de foto van mijn HM gezien.
Deze is mat zwart, nu hoor ik dat je voor matte lak speciale poetsmiddelen hebt.
Is iemand van jullie hier bekend mee? Of heeft iemand tips voor het onderhouden van een matte fiets?
 
Een matte fiets moet je zoiezo niet hard poetsen want dan ga je hem polijsten :Y er zijn speciale middelen voor ja maar daar zal je bij je dealer vast wel wat van kunnen kopen :Y
 
De meesten hebben laatst vast de foto van mijn HM gezien.
Deze is mat zwart, nu hoor ik dat je voor matte lak speciale poetsmiddelen hebt.
Is iemand van jullie hier bekend mee? Of heeft iemand tips voor het onderhouden van een matte fiets?

Voor matte lak heb je zeker speciale poetsmiddelen, anders moet je Kaj van wax-on (.nl) eens mailen, die kan je daar alle uitleg over geven.

Dat is ook de plaats waar ik naartoe ga voor al mijn poetsmiddelen, vrijblijvend advies en de beste prijzen :)
 
Laatst bewerkt:
Las trouwens dat er aan paar mensen uit omg Bergen op zoom, Roosendaal, Steenbergen komen. Ik kom zelf uit Hoogerheide (vlakbij BoZ), iemand van jullie tijd/zin om dit weekend te meeten/rondje te maken?

10 mei open houden in de agenda , misschien dat we met meerdere vanaf Roosendaal kunnen vertrekken ;)


Aankomend weekend helaas geen tijd B|
 
Dealer had een foutje gemaakt met het bestellen van de juiste band, wou gewoon de standaard Pirelli Diablo Rosso II. toch maar laten monteren, aangezien het toch wat warmer en beter weer wordt, en ik voor de winter een setje wil met veel profiel.

Denk wel dat ik deze vrij snel op heb :-)

2014-04-10111007_zpscf2f0947.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb je foto's van die set? Bij mijn hm is de stang van pook naar bak langer dan origineel. Daar zit de quickshifter sensor op.

Groeten Henri

Heb enkel deze foto

gewoon een originele s4r voetset





iemand de martini hyper nog ergens gezien ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan