Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dealer had een foutje gemaakt met het bestellen van de juiste band, wou gewoon de standaard Pirelli Diablo Rosso II. toch maar laten monteren, aangezien het toch wat warmer en beter weer wordt, en ik voor de winter een setje wil met veel profiel.

Denk wel dat ik deze vrij snel op heb :-)

[afbeelding]


Ruilen!? Voor mijn nieuwe beide diablo Rosso 2 :P _O-

Baal ervan dat de supercorsa er niet standaard onderzitten, zijn fijne bandjes!
 


Dat plaatje wat jij weg hebt gehaald op de foto, zodat je het tandwiel ziet, dat zit met 2 inbus boutjes vast. Die zijn bij mij dolgedraaid..... :(

Ben ik de enige? Indien niet, hoe ze alsnog los te krijgen? Tips? Ik wil ff poetsen daar namelijk.............
 
Dat plaatje wat jij weg hebt gehaald op de foto, zodat je het tandwiel ziet, dat zit met 2 inbus boutjes vast. Die zijn bij mij dolgedraaid..... :(

Ben ik de enige? Indien niet, hoe ze alsnog los te krijgen? Tips? Ik wil ff poetsen daar namelijk.............

neem aan dat de inbus...(waar je het inbussleuteltje insteekt dus dol is ?) zo ja...

een Torx bit met vergelijkbare maat (maar moet wel oversized zijn) er voorzichtig in slaan, zo vermogelijk en dan losdraaien, je zou voorafgaand hieraan nog even met kruipolie gericht kunnen spuiten, als je er bij komt....succes..... :Y

en bij nieuwe montage boutjes doe er wat kopervet op en zet ze vast op moment...
 
Laatst bewerkt:
neem aan dat de inbus...(waar je het inbussleuteltje insteekt dus dol is ?) zo ja...

een Torx bit met vergelijkbare maat (maar moet wel oversized zijn) er voorzichtig in slaan, zo vermogelijk en dan losdraaien, je zou voorafgaand hieraan nog even met kruipolie gericht kunnen spuiten, als je er bij komt....succes..... :Y

en bij nieuwe montage boutjes doe er wat kopervet op en zet ze vast op moment...

thanks. en anders uitboren vrees ik. of lekker laten zitten......... haha.
 
Ik zal als stille meelezer ook eens wat posten.. Gisteren tijdens het werk een hypermotard gespot: 09 april rond 21:00 uur, bij de brug van Sas van Gent.. De hyper reed samen met een monster.. Iemand van hier?

Las trouwens dat er aan paar mensen uit omg Bergen op zoom, Roosendaal, Steenbergen komen. Ik kom zelf uit Hoogerheide (vlakbij BoZ), iemand van jullie tijd/zin om dit weekend te meeten/rondje te maken?

Ik heb Zaterdagmiddag wel tijd voor een rondje!😊
 
Laatst bewerkt:
De meesten hebben laatst vast de foto van mijn HM gezien.
Deze is mat zwart, nu hoor ik dat je voor matte lak speciale poetsmiddelen hebt.
Is iemand van jullie hier bekend mee? Of heeft iemand tips voor het onderhouden van een matte fiets?

Ik had mijn RSV Mille alleen goed gewassen met reinigingsmiddelen en verder droog geveegd met een doek die niet afgeeft. Verder niets aan doen. :)
 
Laatst bewerkt:
Al 12 aanmeldingen voor Zaterdag 10 mei!

Vertrektijd bij Arie Molenaar is 12:00, wees op tijd want als we eenmaal los gaan zijn we niet meer te houden })

Ik ga eens contact opnemen met Arie Molenaar of hij wat voor ons kan betekenen :9

Hierbij sluit ik de peiling en is de datum definitief
 
Al 12 aanmeldingen voor Zaterdag 10 mei!

Vertrektijd bij Arie Molenaar is 12:00, wees op tijd want als we eenmaal los gaan zijn we niet meer te houden })

Ik ga eens contact opnemen met Arie Molenaar of hij wat voor ons kan betekenen :9

Hierbij sluit ik de peiling en is de datum definitief

mooi...plan je dan ook nog een cursusje wheelen in ?

12.00 uur vertrektijd toeritje....hoe laat vezamelen daar dan 11.00 is dat wat ?
 
Al 12 aanmeldingen voor Zaterdag 10 mei!

Vertrektijd bij Arie Molenaar is 12:00, wees op tijd want als we eenmaal los gaan zijn we niet meer te houden })

Ik ga eens contact opnemen met Arie Molenaar of hij wat voor ons kan betekenen :9

Hierbij sluit ik de peiling en is de datum definitief

Hoe wordt er gereden qua snelheid tijdens de rit? Als gekken of enigzins beschaafd? Er zijn er natuurlijk altijd bij die zo hard mogelijk willen/kunnen maar er zijn ongetwijfeld ook mensen die gewoon normaal rijden.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoe wordt er gereden qua snelheid tijdens de rit? Als gekken of enigzins beschaafd? Er zijn er natuurlijk altijd bij die zo hard mogelijk willen/kunnen maar er zijn ongetwijfeld ook mensen die gewoon normaal rijden.. ;)

Gek meldt zich
dirt-bike-smiley-emoticon.gif
 
Hoe wordt er gereden qua snelheid tijdens de rit? Als gekken of enigzins beschaafd? Er zijn er natuurlijk altijd bij die zo hard mogelijk willen/kunnen maar er zijn ongetwijfeld ook mensen die gewoon normaal rijden.. ;)

Normaal rijden op een hypermotard?! }) })
 
Hoop geld voor die band idd, maar moet zeggen het stuurt wel lekker hoor (misschien ook maar ff een voorbandje erop gooien), dan heb ik ook bijna al een setje diablo's voor de herst / winter. nu nog ff aan de schaamrand werken (Als ik nog wat tijd heb om niet woon / werk te rijden) :)

Om het weekje vakantie goed af te sluiten gelijk maar ff wat velgstriping erop geplakt (best lastig om mooi rond te plakken, voor mij dan ;-) )

Resultaat:
2014-04-11122554_zpse9dc762e.jpg


Nu al zin in 10 Mei, behoorlijk wat hypermotards bij elkaar al.

En voor zover je normaal op een hyper kan rijden ben ik ook niet z'n snelheids maniak hoor, wil graag mijn rijbewijs behouden ;-)
 
Zo vanmiddag even het tandwielkapje van de zx10 met veel klungelen kunnen verwijderen. Zit erachter echt een kubieke meter zwart vet met straatvuil. Wss nooit eerder schoon gemaakt.

Iemand nog een idee om dit goed schoon te maken? Hogedrukspuit met toevoeging van sop misschien?
 
Laatst bewerkt:
Zo vanmiddag even het tandwielkapje van de zx10 met veel klungelen kunnen verwijderen. Zit erachter echt een kubieke meter zwart vet met straatvuil. Wss nooit eerder schoon gemaakt.

Iemand nog een idee om dit goed schoon te maken? Hogedrukspuit ... :N met toevoeging van sop misschien?

ZX10 ????........ :N ........ :?...... _O-

meeste vet met schroevedraaier weghalen, en dan met diesel en kwast schoonmaken.... :W

succes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan