Bredere schakel/rem pedalen

JeromG89

MF'er
7 jan 2014
55
0
Babberich
Hallo allemaal,

Ik zou me als eerst voorstellen aangezien dit mijn eerste topic wordt.
Ik ben Jerom Gerritsen, 24jaar en heb een Suzuki GSX-R1000 k8. Deze is omgebouwd tot naked bike. Foto zal ik morgen uploaden.

Nu heb ik verstelbare voetsteunen gemonteerd. Deze http://www.mlmparts.com/nl/mfw-vario-voetsteunen-systeem.html
Dit vanwege ik anders heel snel last krijg van mijn knieholtes. Maar nu zit ik met het probleem dat deze steunen ongeveer 1cm verder naar buitenstaan. Je raad het al het schakel en rem pedaal niet met als gevolg mis schakelen en naast het rem pedaal willen remmen. Nu kan ik er wel aangaan wennen maar het blijft vervelend de voet met schakelen te moeten verplaatsen.

Nu zat ik te denken aan bredere rem en schakel pedalen maar kan ze nergens vinden. Iemand hier ervaring mee of tips?

Bedankt
full
 
Kan het niet goed zien op de foto maar dat ''blokje'' waar het voetsteuntje aan zit geschroefd, kan dat er niet tussen uit zodat het voetsteuntje wat dichterbij komt?
 
werkbouwtuig en niet ff een pedaal kunnen warm stoken en buigen?

zelf goede schetsplaten (laten) maken is de enige goede oplossing. De nu gemonteerde constructie is droevig.
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets heb je gekocht :9~ . Toevallig bij Goedhart gehaald? Zo ja, dan is deze van een maat / collega van mij geweest :Y.

Over je vraag, wat een #$%& oplossing is dit zeg die je gekocht hebt :X . Denk dat dit een betere oplossing is: Remschakelset verstelset.

Veel plezier met je bike :] .

~[edit] Zie dat jou model motor er niet bij staat. Als je een mail naar Salvador stuurt dan kan hij deze vast wel voor je bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties. Ik vond dit namelijk ook al een bout oplossing die Goedhart heeft verzonnen. Maar inderdaad zelf als techniekman niet goed gekeken en de voetsteunen kan ik inderdaad al afstellen naar beneden dus dat gaan we vanmiddag maar eens doen. Goedhart mag dan lekker de steuntje terug nemen ook al heb ik ze voor een mild prijsje gekregen omdat ik ze gelijktijdig met de motor kocht.

Ja Ninjaturtle inderdaad bij Goedhart gekocht ;-) dus hij zal van je maat/collega zijn geweest wat van deze heb ik er nog niet veel gezien.
 
Niet zo gek dat zijn motor er niet bij staat. Dingen zitten er af fabriek al op...
Tja, er zit "af-fabriek" ook een uitlaat op maar die worden ook wel eens vervangen :+ .

~[edit] En ik kan het uiteraard mis hebben, maar deze dingen zitten er af-fabriek toch niet op?? Ik heb ze in ieder geval nooit eerder gezien.
 
Laatst bewerkt:
;)

Maar wat een toko is die Goedhart. Er is daar dus echt een monteur geweest die die steps aangepast heeft op een motor die verstelbare stepjes heeft...

Ik ben echt benieuwd of ze ook nog moeilijk gaan doen als TS ie steps terug gaat brengen.
 
Van het weekend maar eens naar Goedhart gereden vanwege de verstelbare voetsteunen. Ze stonden wel even te kijken dat ze verstelbare steunen of verstelbare steunen hadden gezet. Vonden het zelf volgens mij ook niet de slimste actie. Maar netjes op gereageerd en deze week storten ze de 130 euro netjes terug op mijn rekening.

Bedankt iedereen voor de reacties!
 
Terug
Bovenaan Onderaan