Bij Enigma in produktie

Ziet er echt heel strak uit hoor, mooi afgewerkt en fraaie vorm. Heb je het al op ADV rider laten zien? Daar zijn ze helemaal gek op alles wat uit Nederland komt.
 
bak past echt mooi bij de RT

Mooie praktische bak geworden. lijkt me serieuze concurentie te worden voor de gevestigde zijspanorde!

En dan heb ik ook nog de mal gekocht van deze:
(beetje slechte foto, het gaat om het idee)


full
 
Die tunnels voor die lampen zijn vrijwel onmogelijk om netjes te lamineren. Ik vermoed dat het pijpen zijn die er op de Kwastert manier ingelijmd zijn.
De kale versie zal dus een glad spatbord hebben.
 
Die tunnels voor die lampen zijn vrijwel onmogelijk om netjes te lamineren. Ik vermoed dat het pijpen zijn die er op de Kwastert manier ingelijmd zijn.
De kale versie zal dus een glad spatbord hebben.


Dat denk ik ook wel ja.
Maar hoe dan ook, het neemt niet weg dat ik het er erg mooi uit vind zien. :Y :Y
 
Die tunnels voor die lampen zijn vrijwel onmogelijk om netjes te lamineren. Ik vermoed dat het pijpen zijn die er op de Kwastert manier ingelijmd zijn.
De kale versie zal dus een glad spatbord hebben.

Klopt! De bak die we nu hebben staan zijn gewoon pvc-pijpen van 110 mm in geplakt. En die beginnen dus al op de naadjes te scheuren. Zo is het achterlicht ook gedaan, gewoon de het huis erin geplakt... ;( En wéér geen refelector. '( Dat zijn dus nog een paar dingetjes aan het polyester wat ik wil veranderen. Het origineel is idd gewoon glad, anders is ie niet te lossen uit de mal.
En die lampen in de engelse versie hebben nog een ander nadeel; ze zitten te laag (ook volgens de wet) en daarom blijft er veel prut enzo in zitten.
 
Laatst bewerkt:
Die bak past ook wel bij jou VFR JFJ....

Vind je? Vind ik niet. Is een toerbak vind ik dan he.. Die niet aan een sportievere motor zou moeten als aan een FJR of ST1300. Ik vind de Rox een stuk sportiever.
 
Klopt! De bak die we nu hebben staan zijn gewoon pvc-pijpen van 110 mm in geplakt. En die beginnen dus al op de naadjes te scheuren. Zo is het achterlicht ook gedaan, gewoon de het huis erin geplakt... ;( En wéér geen refelector. '( Dat zijn dus nog een paar dingetjes aan het polyester wat ik wil veranderen. Het origineel is idd gewoon glad, anders is ie niet te lossen uit de mal.
En die lampen in de engelse versie hebben nog een ander nadeel; ze zitten te laag (ook volgens de wet) en daarom blijft er veel prut enzo in zitten.

maar wel heel mooi, zou eigenlijk op te lossen moeten zijn met een soort van plexiglas kap ervoor, een beetje in de stijl van de latere snoeken zeg maar.
 
Ik wilde jullie toch even het eindresultaat laten zien, voor zover nog niet bekend.

Ik heb nu trouwens ook de mallen voor dit zijspan !

full
 
Ik wilde jullie toch even het eindresultaat laten zien, voor zover nog niet bekend.

Ik heb nu trouwens ook de mallen voor dit zijspan !

[afbeelding]
Dat is een nette bak, daar is volgens mij wel markt voor. Misschien willen de Duitsers hem ook wel. Heb je ook een plaatje van de achterkant? Ik vraag me af hoe ze dat met die hoge rugleuning hebben opgelost.
Wat die losse pijpen voor de verlichting betreft, Vink, uit Lisse verkoopt glasfiber buizen. Dan heb je wel goede hechting. Maar zelf maken om een buis kan natuurlijk ook, ik zie jou ook heel goed in staat om een lossende mal van staal te maken.
 
Mooie bak!
Ben je niet bang dat je met de keuze van een rs spiegel de kosten onnodig opjaagt? Die zijn namelijk aardig zeldzaam en gruwelijk duur aan het worden heb ik mogen ervaren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan