Het MV Agusta topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie o wie kan mij wat uitleggen heb zelf een brutale 750 ben vandaag wezen proefrijden op een brutale 675 dan kan je wel de vooruitgang merken bij terug komst kon ik ook nog op de rivale 800 rijden ja toen was ik verkocht stond nog ff te dromen en zag daar de dragster staan had hier graag ook gereden maar kon niet is r iemand op het forum die mij daar wat over kan vertellen wat het verschil is
 
wie o wie kan mij wat uitleggen heb zelf een brutale 750 ben vandaag wezen proefrijden op een brutale 675 dan kan je wel de vooruitgang merken bij terug komst kon ik ook nog op de rivale 800 rijden ja toen was ik verkocht stond nog ff te dromen en zag daar de dragster staan had hier graag ook gereden maar kon niet is r iemand op het forum die mij daar wat over kan vertellen wat het verschil is
in weze eigenlijk alleen het design en de 200mm achterband die je gelijk voor een 180er moet vervangen volgens alle tests
 
beste floris ik ben op de vergadering geweest van de mv agusta club nederland daar werd een klein stukje over het verleden verteld en waarom sommige mensen kritiek hadden ze hebben daarna hun plannen bekent gemaakt voor dit jaar . zeer interessant . nou kom ik zondag naar jullie en kijk wat jullie programma is en gaan dan beslissen met wie op pad ga . ik denk maar zo het gaat om wat je mensen te bieden heb.

en geweest?
 
ik ben helaas niet geweest wegens omstandigheden ik wacht op wat ze gaan doen aan evenementen en zal daar eens gaan kijken ga wel tweede paasdag met het ritje mee
 
ik ben helaas niet geweest wegens omstandigheden ik wacht op wat ze gaan doen aan evenementen en zal daar eens gaan kijken ga wel tweede paasdag met het ritje mee
Als het weer mooi is dan ga ik ook die kant op. Motorrijden doe je niet alleen toch? Liefhebbers van dezelfde fiets of hetzelfde merk ontmoeten is altijd leuk. Afgelopen zondag nog een ritje gemaakt met het Morini topic. Oude liefde en onkruid vergaat niet. ;)
 
Hallo Iedereen!

Sinds gister ben ik trotse eigenaar van deze MV Agusta F4 1000 R312 1+1 *D *D *D
Met maar 9000 km *D
full



Nu heb ik al een aantal vragen, de motor liep gister erg onregelmatig stationeer, iemand een idee wat dat kan zijn, hij viel zelfs een keer uit.
Hij is net op de bank afgesteld en heb een uitdraai aanwezig, ik denk dat dat niet helemaal goed is gegaan ofzo....

Nog een vraag.
Welke olie gebruiken jullie?
En klopt het dat er een Honda CBR600/900 00-heden oliefilter op hoort?


Oja mag ik in de openings post :9
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd met je aankoop.
Mooie fiets.

Ik gebruik gewone Motul sbk olie.
Bevalt goed.
Dat onregelmatig lopen lijkt me een kwestie van synchroniseren.

De zin met Honda vermelding snap ik niet :N :?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Iedereen!

Sinds gister ben ik trotse eigenaar van deze MV Agusta F4 1000 R312 1+1 *D *D *D
Met maar 9000 km *D
[afbeelding]


Nu heb ik al een aantal vragen, de motor liep gister erg onregelmatig stationeer, iemand een idee wat dat kan zijn, hij viel zelfs een keer uit.
Hij is net op de bank afgesteld en heb een uitdraai aanwezig, ik denk dat dat niet helemaal goed is gegaan ofzo....

Nog een vraag.
Welke olie gebruiken jullie?
En klopt het dat er een Honda CBR600/900 00-heden op hoort?


Oja mag ik in de openings post :9

Gave kleurstelling!
Mijn brutale liep ook niet mooi stationair. Ik heb er voor gekozen om er een rapidbike in te laten zetten, maar ik had ook een aantal andere ''probleempjes''.

Ik sluit me aan bij Slakky, die laatste zin begrijp ik ook niet :P.
 
Het olie filter idd, omdat ik er een bon bij heb waar dat op staat.
Dan komt er dus een nieuwe originele op.

10W60 full syntheet moet er in toch?

Wat voor een problemen kunnen het nog meer zijn dat die zo loopt.
Misschien goed om iridium bougies te plaatsen....

De uitdaai:

full
 
Helaas staat de air/fuel ratio niet vermeld.
Wel een mooi vermogen.

Onregelmatige stationair kan veel zijn.
Heb je ook een rapid bike? Powercommander?open Luchtfilter?
Dit kan allemaal van invloed zijn. Vandaar de vraag van Max naar air/feul.
Bijihet zien hiervan weet je wat.
 
Ik zal volgende week mooie plaatjes schieten :)


De vorige eigenaar vertelde me dat de originele software is aangepast.
Er zit dus geen PS5 of rapid op.... Volgende week zal ik hem helemaal nakijken
en tip top maken.
 
Het olie filter idd, omdat ik er een bon bij heb waar dat op staat.
Dan komt er dus een nieuwe originele op.

10W60 full syntheet moet er in toch?

Wat voor een problemen kunnen het nog meer zijn dat die zo loopt.
Misschien goed om iridium bougies te plaatsen....

De uitdaai:

[afbeelding]

Olie idd 10w60. Bij voorkeur Agip, Motul of Motorex.
Origineel oliefilter kost je de kop niet, dus altijd aan te bevelen.
Iridium bougies altijd goed. Het is mijn ervaring dat ie dan op lage toeren iets beter loopt.

Op het grafiek mis ik idd de A/F ratio om iets te kunnen zeggen over de afstelling. Wellicht een keer laten meten voor de zekerheid. Maar eerst gewoon lekker rijden en kijken wat je ervaring is.
 
deventer is 500 meter voor mij ding van mij heeft u 1050 kilometer gelopen dus moet ik deze paar dagen even op schroeven
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan