GiPro Honda CBR 600F2

mavel

MF'er
24 apr 2013
211
8
Ik heb hier al gezocht maar ik kan geen antwoord op mijn vraag vinden. Ik ga zaterdag een CBR 600 F2 ophalen en zou graag een GiPro type X inbouwen. Als ik in hun lijst kijk staat alleen de F3 en verder er in. Wel staat er onder: Als uw motor niet in de lijst staat kunt u deze gebruiken: type1 voor Honda met Elektronische snelheidsmeter en elektronische toerenteller (de aansluitingen) of type2 voor Honda met Elektronische toerenteller en mechanische snelheidsmeter.

Maar wat heeft een CBR F2 uit 1991? Het gaat hier om de aansluiting, niet om de klokjes zelf, die zijn niet digitaal dat had ik al gezien ;)
 
Volgens mij is het verschil tussen een F2 en een F3 de snelheidsmeter. De F2 heeft hem dacht ik op het voorwiel, en de F3 heeft hem aan de uitgaande as van de versnellingsbak. De F2 is dacht ik mechanisch. Stuur ze voor de zekerheid even een mailtje....dan weet je het zeker.
 
Met de Koso tellers krijg je er een magnetische snelheidsopnemer bij. Met de Gipro niet?

En voor de toerenteller kun je voor de Koso een opnemer krijgen die op de bougiekabel gaat. Misschien voor de Gipro ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan