Voor de Bakker's

Afgelopen vrijdag Nico Bakker zelf even gesproken ik hebt zijn zegen voor de verbouwi g.

Maak er wat moois van waren zijn woorden..😁 *D
 
zegt ie altijd ... _O- :W

full
 
Nou Jongens daar gaat hij dan: http://link.marktplaats.nl/m801951373 Dit is niet leuk, maar het moet gebeuren.
Telkens tijdens een rit van 1 uur of langer krijg ik last van mijn rechterbeen(waar ik aan geopereerd ben) kramp en pijn, omdat ik te ver opgevouwen zit. De laatste rit moest ik met gestrekt been uitrijden. Op mijn gsx1100f heb ik daar geen last van. Ironisch, want ik overwoog dat blok in de bakker te bouwen en nu gebruik ik alleen de 1100 nog maar. Dus mochten jullie nog iemand weten die een Bakker zoekt, deze is te koop. Ik weet alleen niet wat hij waard is, dus ik wacht een goed bod af.
 
ff een vraagie:
Hoe zit die middelste kuipsteun-bevestiging nu vast op de balhoofdspen?
Zit hier een lagerconstruktie onder? (glijlagertje?)

Greetz, Q

Bij mijn Bakker heb ik dat idd gewoon er in gestoken met een koperen busje dat als glijlager dient.
Het draait maar langzaam rond, of je moet wel een hele snelle bochtenpiloot zijn.
Als je het buisje dat in het kroonstuk steekt niet al te kort maakt hoef je ook niet bang te zijn dat hij er ooit uit schiet.

Groeten,
Leo.
 
Bij mijn Bakker heb ik dat idd gewoon er in gestoken met een koperen busje dat als glijlager dient.
Het draait maar langzaam rond, of je moet wel een hele snelle bochtenpiloot zijn.
Als je het buisje dat in het kroonstuk steekt niet al te kort maakt hoef je ook niet bang te zijn dat hij er ooit uit schiet.

Groeten,
Leo.
Thanx.
Deze "lager"-constructie kan dus geen trekkrachten opvangen.

Greetz, Q
 
Oh.. ikke = geen purist hoor... verre van dat wellicht. Een replica bouw ik met de nodige dichterlijke vrijheden zeg maar...

Ik doelde meer op de steile balhoofd hoek, het in-veren bij het hard aanremmen en dan zo'n bult aan je spruitstuk ...

en voor wat betreft de slabby... die lijkt me meer dan gelukt, dus als dat een voorbode is...dan komt het helemaal goed ....

al aangemeld met dat kanon? *O* *O* 2017 CSBK :Y

Njeh weet niet of die tijdens die meeting nog in elkaar zit, de slabby gaat gekannibaliseerd worden voor de Bakker... heb het blok, turbo, kabelboom en ECU nodig.

IK kom zeker even kijken als ie rond dat tijdstip uit elkaar ligt kom ik wellicht op de Z1R Turbo 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan