Aprilia Pegaso 650 1997 start slecht / niet

rvw2000

Rookie
15 mei 2011
9
0
Breda
Wie kan mij helpen met het oplossen van een probleem met mijn Pegaso 650 1997
Probleem is dat motor niet wil aanslaan.
Motor heeft goed gelopen en is na korte stilstand van 1 a 2 weken slecht gaan lopen met als resultaat dat na schoonmaken van de carburateur dat hij helemaal niet meer wil aanslaan. Af en toe loopt hij 1 of 2 seconde maar slaat direct af
Bougies zijn nieuw en vonken prima.
Is dus een probleem met de carburateur!

Graag jullie ideeen!

Groet, Ron
 
Wie kan mij helpen met het oplossen van een probleem met mijn Pegaso 650 1997
Probleem is dat motor niet wil aanslaan.
Motor heeft goed gelopen en is na korte stilstand van 1 a 2 weken slecht gaan lopen met als resultaat dat na schoonmaken van de carburateur dat hij helemaal niet meer wil aanslaan. Af en toe loopt hij 1 of 2 seconde maar slaat direct af
Bougies zijn nieuw en vonken prima.
Is dus een probleem met de carburateur!

Graag jullie ideeen!

Groet, Ron
goede vraag!
 
Ik ken de pegaso niet, maar heb zelf een F650 gehad. Met volgens mij het zelfde motorblok.
Bij die BMW blokken willen de rubbers tussen de carburateur en de cilinderkop nog wel eens poreus worden en dus valse lucht doorlaten. Misschien dat dit ook bij de pegaso het geval is.
Ook omdat je de carb eraf hebt gehad om te reinigen, dan zet je wat kracht op die rubbers en zijn kleine scheurtjs groter geworden daardoor.
 
Ik heb de rubbers van de inlaat gecontroleerd maar die zien er prima uit en niet uitgedroogd.

Weet iemand misschien waar ik een revisieset voor een carburateur van een Pegaso 650 kan bestellen of halen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan