Voorvork keerringen cbr954rr

dunya

MF'er
30 okt 2007
54
0
Utrecht
Hallo wie o wie kan mij helpen met het repareren van mijn Fireblade.
Hij lekt aan de ene kant nu behoorlijk olie . Denk dat de keerringen moeten worden vervangen .Stuur aub een pm met de kosten en of het mogelijk is om het samen te doen , lijkt mij wel leuk om zelf een beetje te klussen .
 
Ik vraag ook of het mogelijk is om samen te doen , ik ben een ICT'er maar wil graag ook zelf sleutelen . Prijs is niet de belangrijkste , kwaliteit maar lees ook overal dat je dat niet altijd en overal kan krijgen , vandaar mijn wens om het samen te doen .
 
Ik vraag ook of het mogelijk is om samen te doen , ik ben een ICT'er maar wil graag ook zelf sleutelen . Prijs is niet de belangrijkste , kwaliteit maar lees ook overal dat je dat niet altijd en overal kan krijgen , vandaar mijn wens om het samen te doen .
Ik vraag dat vanwege je email
 
Mijn mail is gericht aan een bedrijf , deze forum is om gegevens , ervaringen , met elkaar te delen .
Als u daar moeite mee hebt , zie ik graag dan via hetzelfde mail een tegen antwoord . Ik hoor alleen goed verhalen over Snel motoren , denk dat het ongepast is om een bedrijf te vragen om het samen te doen , en ga dan ook niet vragen of je het goed doet , ik kan alleen een prijsopgave vragen wat ik ook deed als het goed is .
 
Mijn mail is gericht aan meerdere bedrijven , deze forum is om gegevens , ervaringen , met elkaar te delen .
Als u daar moeite mee hebt , zie ik graag dan via hetzelfde mail een tegen antwoord . Ik hoor alleen goed verhalen over Snel motoren , denk dat het ongepast is om een bedrijf te vragen om het samen te doen , en ga dan ook niet vragen of je het goed doet , ik kan alleen een prijsopgave vragen wat ik ook deed als het goed is .
op www.motorzot.nl staat

emails graag met vermelding van uw telefoonnummer, want ik heb vaak veel vragen.
 
Niks mis met een beetje prijsvergelijken toch? Elk verstandig mens zou dat moeten doen :Y
prijzen van objecten kun je vergelijken via inet/ mail, maar werk zoals ik doe niet echt. Dat denken veel mensen tot mijn spijt. Verder wil ik graag zelf diagnose stellen en daarop mijn prijsopgave baseren.
 
Laatst bewerkt:
En trouwens begrijp niet dat je geen prijsopgave kan krijgen voor een standaard werk zoals balanceren , kleppenstellen. Voorvork lekkage verhelpen , neem aan dat je weet hoeveel je aan tijd nodig hebt en de materialen .
Als het dan een pitje is , kan je de klant alleen maar blijer maken en creëer je klantenbinding/vertrouwen . Misschien denk ik te simpel vanuit mijn werk richting .
 
En trouwens begrijp niet dat je geen prijsopgave kan krijgen voor een standaard werk zoals balanceren , kleppenstellen. Voorvork lekkage verhelpen , neem aan dat je weet hoeveel je aan tijd nodig hebt en de materialen .
Als het dan een pitje is , kan je de klant alleen maar blijer maken en creëer je klantenbinding/vertrouwen . Misschien denk ik te simpel vanuit mijn werk richting .

na 9 minuten en 45 seconden bellen begrijp je het waarschijnlijk *D
 
En trouwens begrijp niet dat je geen prijsopgave kan krijgen voor een standaard werk zoals balanceren , kleppenstellen. Voorvork lekkage verhelpen , neem aan dat je weet hoeveel je aan tijd nodig hebt en de materialen .
Als het dan een pitje is , kan je de klant alleen maar blijer maken en creëer je klantenbinding/vertrouwen . Misschien denk ik te simpel vanuit mijn werk richting .
Bouten kunnen bijvoorbeeld vast gerot zijn, en misschien zelfs wel afbreken.
Om dat te herstellen is een tijdrovend klusje.

Kun jij vertellen hoe lang het duurt om een pc van een klant opnieuw te installeren?
Nee dat kun je niet

Je zou evt wel een std prijs kunnen rekenen natuurlijk... Maar laat nou de HD ook stuk zijn?
En uiteindelijk zijn er ook problemen met het geheugen... :)

Misschien iets anders redeneren.. Maar ik begrijp dat je ZOT al gesproken hebt, en ik neem aan dat het nu iets inzichtelijker is :)
 
Laatst bewerkt:
Bouten kunnen bijvoorbeeld vast gerot zijn, en misschien zelfs wel afbreken.
Om dat te herstellen is een tijdrovend klusje.

Dat is extra werk, als je rekening moet houden met alles kan je nooit een prijsopgave geven. Wat kost het demonteren van mijn rechter zijkuipdeel? Ja, dat weet ik niet want het zou zo maar kunnen dat er een bout vastgerot zit.

Dat werkt dus niet. Als ik een prijsopgave geef is het zo accuraat als dat ik redelijkerwijs uit ervaring kan noemen, en altijd onder voorbehoud.
 
Dat is extra werk, als je rekening moet houden met alles kan je nooit een prijsopgave geven. Wat kost het demonteren van mijn rechter zijkuipdeel? Ja, dat weet ik niet want het zou zo maar kunnen dat er een bout vastgerot zit.

Dat werkt dus niet. Als ik een prijsopgave geef is het zo accuraat als dat ik redelijkerwijs uit ervaring kan noemen, en altijd onder voorbehoud.
Nee inderdaad wat je zegt...
Prijsincidatie kun je prima geven, maar alles onder voorbehoud uiteraard..

Maar als ik dit lees
Stuur aub een pm met de kosten
Komt bij mij over als Fixed price
 
Terug
Bovenaan Onderaan