knipperlichten knipper niet - LED welk relais ?

TTTOO

MF'er
3 sep 2010
248
1
Hallo !
Heb een motor waar door de vorige eigenaar prachtige spiegels met ingebouwde knippers zijn opgezet en ook het mooie achterlicht kan knipperen maar helaas staat alles stil als je de richting aangeeft. Zelf denk ik aan een relais. Maar welk en hoe of wat ik zou het niet weten dus ik hoop dat iemand mij hier kan helpen wat voor mij nu de oplossing zou zijn.

Alvast veel dank !

Toettoet een hartelijke groet.
 
Hallo !
Heb een motor waar door de vorige eigenaar prachtige spiegels met ingebouwde knippers zijn opgezet en ook het mooie achterlicht kan knipperen maar helaas staat alles stil als je de richting aangeeft. Zelf denk ik aan een relais. Maar welk en hoe of wat ik zou het niet weten dus ik hoop dat iemand mij hier kan helpen wat voor mij nu de oplossing zou zijn.

Alvast veel dank !

Toettoet een hartelijke groet.

Wat voor een motor, merk type ed is wel makkelijk....
 
Geen relais gevonden in de motor, denk dat de vorige eigenaar hem heeft weggeknipt.
Heb nu wel het juiste relais voor de LED bende maar nergens teprikken.. :)
 
Motor gaat nu stapje voor stapje uit elkaar, kabelboom is behoorlijk aan geklust.
Opzich doet alles het, de knippers alleen niet en de toerenteller is eraf gehaald die zou storen op de bobine ?
kan een hoop maar dit lukt niet zo. iemand die een adresje weet waar ze een kabelboom van een Gixxer oporde kunnen maken zonder dat ik er op leegloop ? woon zelf in Leiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan