racen op een SC59

In ander dan clipon nieuws jongens ;-) .. De blade is nog altijd een scherp rechter in de laatste ronde, laatste bocht, ook al heb je een RSV4 die je mid corner nog te pakken heeft ! :-)


Was nipt maar P5 was binnen, leuk begin van 2014!
 
In ander dan clipon nieuws jongens ;-) .. De blade is nog altijd een scherp rechter in de laatste ronde, laatste bocht, ook al heb je een RSV4 die je mid corner nog te pakken heeft ! :-)


Was nipt maar P5 was binnen, leuk begin van 2014!

Keurig Maarten :Y
 
Misschien domme vraag maar zijn die after market clipons veel verschillend van de standaard naar zitpositie? Ik heb al altijd std gereden
 
Nadat ik bij een crash een voorwiel heb verknald ben ik op zoek naar een andere set velgen.
Nu kwam ik een set tegen van het merk Braking. Maar ik kan niet zoveel info vinden m.b.t. tot gewicht en kwaliteit.

Iemand ervaring met dit merk wielen. Hoor het graag.

:W
 
Het sterkst zijn de standaard velgen. Ik heb toen veel moeten zoeken maar heb sinds 2 jaar mn verzameling compleet (3V en 5A). Het is wel handig om allemaal dezelfde velgen te hebben, met name de achterwielen zodat je hetzelfde tandwieldrager kan gebruiken.
 

de blade tegen de powerkanonnen (BMW's)

yoshimura uitlaat helaas tegen de grond geschuurd.. zou de akra demper daar minder last van hebben?
 
Ziet er goed uit Maarten :Y

Met welke modificaties en tandwielverhouding rijd je?
Motor is afgesteld door dholda.be met hrc ecu + 15-42 tandjes + ohlins voor en achter + metzeler slicks. Heeft 178awpk wat niet weinig is maar ook niet veel als je de beemers vlotjes ziet wegrijden. Al een geluk dat de blade zalig goed instuurt zodat ik daar wat goed kan maken. :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan