Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Damn...is jouw ban alweer afgelopen ?
Ja aardig van jullie om mij even te tolereren (voor zolang het duurt)
Dussssss Droopy , kan je mijn pictie even wisselen voor de nieuwe (voordat ik er weer een tijdelijke ban krijg )

full
 
Ja aardig van jullie om mij even te tolereren (voor zolang het duurt)
Dussssss Droopy , kan je mijn pictie even wisselen voor de nieuwe (voordat ik er weer een tijdelijke ban krijg )

[afbeelding]
Ja droopy. Pleur die niet actieve leden er eens vanaf.

Travos ouwe spijkermepper! Mooie bike!
 
Laatst bewerkt:
Met je eens Koen! Op beide punten.

Ik ga morgenavond weer rijden. Net als vorige keren, 19:30 vertrek ik vanaf mcd gelredome
 
Ik heb sinds eergisteren geen motor meer dus kan momenteel alleen mee op mijn gisteren verworven 2 wieler...met trapaandrijving ;)
 
Thanas, Ik rij volende week wel een keer met je mee, Als je een leuke route weet. Ben vandaag aan het werk en kon dus ook niet naar mfmm.
Edit: Advies van Koen gevolgd en banden besteld op mbm.nl.. Snelle service binnen 3 werkdagen waren de banden geleverd. De keuze is toch gevallen op michelin ivm goede ervaringen ben nu voor de road 3 gegaan en hoop dat deze set langer mee gaat als 5000km :X Erop laten monteren door Jeroen Oost banden. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zie wel wie er komt opdagen. Solo kan je wel meer doorrijden. En proberen wat nieuwe stukjes(voor mij) zoeken
 
Toch weer 90 km gedaan.

Iemand nog naar de MFMM geweest. Ik ben tijdens t rijden ook toevallig daar beland, maar toen was t al 20:20 ofzo. Dus leeg.

Deze week zal t voor mij lastig zijn te rijden, dus in t weekend maar weer. Zondag 19:30 maar weer dan?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan