Afslaan

Hansk51

Rookie
4 mei 2014
2
0
Probleem bij kawa vulcan 1500 à bij het los laten van de koppeling dreigt de motor af te slaan, bij meer gas geven veel geknal en gesputter,reeds gedaan, nieuwe bougies,carburateurs ultrasoon gereinigd,extra verlichting verwijderd volle accu. Wie kan hier iets meer over vertellen help. Met vr.vr hansk
 
Welkom op Motor-Forum :W . Probeer wat meer gerichte informatie te geven over hoe de motor zich gedraagt, wanneer wat gebeurt enz. Des te duidelijker de informatie, des te gerichter de antwoorden zullen zijn.

MF is soms net een computer: rubbish in is rubbish out :+
 
Extra info,probleem doet zich al direct voor,bij vertrek van huis doorrijden blijft het harde geknal en gesputter,misschien elektrisch? Vr.gr. Hansk51
 
Klinkt alsof er een bougie zijn werk niet meer doet? Zou het onverbrande mengsel wat tot ontploffing komt in de uitlaat kunnen verklaren. Misschien is er een bobine kapot? Ik roep maar wat. :P Rotte dynamo of slecht massa punt zou ook nog kunnen? Doormeten die hap.

Ook de nieuwe bougies zou ik ff testen. Je weet het maar nooit.
 
Laatst bewerkt:
Carburateurs na kijken ivm die heb je het laatst los gehad. Daar zou ik mee beginnen.
En bougies nakijken mogelijk bij indraaien porselein gebroken van de bougie( gebeurt zelden maar het kan bij foutieve montage)
 
Laatst bewerkt:
Vonken de bougies ook regelmatig? Trek de dop los sluit een oude bougie aan en verbind de buitenkant van de bougie met het frame daarna starten.

Je mag de bougie ook met de hand tegen het frame aanduwen maar het is zo lastig te controleren als je hoogspanningsopdonders krijgt. ;)
 
Probleem bij kawa vulcan 1500 à bij het los laten van de koppeling dreigt de motor af te slaan, bij meer gas geven veel geknal en gesputter,reeds gedaan, nieuwe bougies,carburateurs ultrasoon gereinigd,extra verlichting verwijderd volle accu. Wie kan hier iets meer over vertellen help. Met vr.vr hansk
Extra info,probleem doet zich al direct voor,bij vertrek van huis doorrijden blijft het harde geknal en gesputter,misschien elektrisch? Vr.gr. Hansk51
Zoiets?

Ik heb een probleem met mijn Kawa vulcan 1500

De motor dreigt af te slaan bij het loslaten van de koppeling (?) Bij meer gas geven veel geknal en gesputter
Het probleem doet zich al direct voor bij vertrek van huis en bij doorrijden blijft het harde geknal en gesputter.
Ik vermoed dat het probleem elektrisch is.



Reeds gedaan:
- nieuwe bougies
- carburateurs ultrasoon gereinigd
- extra verlichting verwijderd
- volle accu

Wie kan hier iets meer over vertellen help. Met vr.vr hansk
 
Terug
Bovenaan Onderaan