Benzinetank 1L met kraan

zedmotor

Die hard MF'er
23 nov 2011
317
0
Weet iemand hoe je dit moet aansluiten of waar? Ik kon hem niet op me benzinekraan aansluiten. Het gaat om een injectie. De blijgeleverde kraan past niet op me benzinekraan als de tank gedemonteerd is. Hij is zowel voor injectie als carbs.


oj0c8y.jpg
 
Laatst bewerkt:
Na het afsluitertje moet je nog een stukkie benzineslang pakken, die dan met een verloop-tuutje in de slang doet waar op jouw motor de benzine in moet.

Als je hier trouwens al niet uit komt, vraag ik me echt af wat je verder nog van plan bent.
 
en op veel injecties gaat het niet werken omdat je de druk van de pomp mist als de pomp in de tank zit ingebouwd. dan zal je dat tankje op een bar of 3 perslucht moeten aansluiten maar daar kunnen de tankjes meestal niet tegen.
die slangnippel aan de kraan is een los element en die kan je vervangen door 1 voor de maat die in je benzineslang past.
 
Cheers guys.

Dus even voor de duidelijkheid, ik heb dus een stukje benzineslang nodig die ik aan het tuutje vastmaakt van me brandstofhouder tank van 1L. En dat stukje benzineslang plaats ik waar normaal mij benzine in moet?

Gister had ik rechts streeks de benzineslang erop geplaats en gaf ie aan dat er geen benzine in en dus niet wou starten.
Na het afsluitertje moet je nog een stukkie benzineslang pakken, die dan met een verloop-tuutje in de slang doet waar op jouw motor de benzine in moet.

Als je hier trouwens al niet uit komt, vraag ik me echt af wat je verder nog van plan bent.
 
trek de slang los van de kraan en sluit aan op de kraan van de kleine tank. desnoods nippel vervangen door 1 die past in de slang op je motor.
maar als de pomp in je tank zit werkt dit nog steeds niet omdat je geen druk genoeg hebt om de injectors goed te laten vernevelen. dan zal je dus een optie moeten verzinnen zodat de benzine onder druk aan je motor wordt toegevoegd.
 
Ja..haha weet je wat, ik klap gewoon me tank dubbel en spanbanden erom heen.
Blijft natuurlijk makkelijker als je je tank demonteerd maar ik ga niet moeilijk lopen doen.
Cheers guys! :}
trek de slang los van de kraan en sluit aan op de kraan van de kleine tank. desnoods nippel vervangen door 1 die past in de slang op je motor.
maar als de pomp in je tank zit werkt dit nog steeds niet omdat je geen druk genoeg hebt om de injectors goed te laten vernevelen. dan zal je dus een optie moeten verzinnen zodat de benzine onder druk aan je motor wordt toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Cheers guys.

Dus even voor de duidelijkheid, ik heb dus een stukje benzineslang nodig die ik aan het tuutje vastmaakt van me brandstofhouder tank van 1L. En dat stukje benzineslang plaats ik waar normaal mij benzine in moet?

Gister had ik rechts streeks de benzineslang erop geplaats en gaf ie aan dat er geen benzine in en dus niet wou starten.


Dan kun je beter je gewone benzinetank gebruiken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan