powercommander 5 of ecu flashen gsxr1000 k7

The Green Flash

MF veteraan
2 okt 2002
2.440
0
apeldoorn
ik heb een vraag ik heb een gsxr1000 k7 met 196pk door full yoshimura systeem en race filter nu wil ik hem sneller hebben voor weg en circuitgebruik nu kan ik mijn ecu opsturen naar carma electronics dan worden alle restricties weggehaald enz en dus naar zeggen meer vermogen Iemand ervaring mee?? ze hebben namelijk geen testbank om het voor en na te laten zien :Y :N
ik kan ook een pc5 kopen en hem dan laten fine tunen kost hetzelfde geld wat is wijsheid?? *O*

alvast bedankt voor de tips.

grt jan
 
Over die (A)-TRE; heb deze zelf op mijn 1000 K1. Voornamelijk voor de gear indicator (die zat er toen nog niet standaard op:-).
Het verschil wat ie zou moeten maken in de 1e t/m de 4e versnelling is merkbaar, maar verwacht geen enorme verschillen. Wat wel leuk is, is dat ie in de 6e versnelling geen toerenbegrenzer meer heeft en dus doorloopt... helaas gaat alleen je snelheidsmeter echt maar tot 299.
 
Nee, het is volgens mij hardwarematig onmogelijk om een ''3'' te tonen op de plaats van het 1e karakter het LCD scherm. Er zijn wel filmpjes van tellers die naar de 320 gaan op youtube, maar dan moeten ze zijn aangepast/geklust.
 
Terug
Bovenaan Onderaan