YSS suspension

Status
Niet open voor verdere reacties.
2419246-2839262494_8e567db368.jpg
 
Is het trouwens raar om bedrijven een eigen topic op een forum te geven dan? Zolang er vragen beantwoord worden en er niet 100 posts van de eigenaar neergezet worden dat ze hozanna in de hoge geweldig zijn?

Ik ken YSS niet, maar ik denk na before the lock!
 
Ken genoeg fora waar dat wel kan. Geeft wel enorm makkelijk klantcontact voor een bedrijf, en enorm makkelijk inzicht in tevredenheid van kopers en ervaringen voor de consument. Blijkbaar is dus niet iedereen het zo duidelijk met je eens.

Ik ken verder YSS niet, buiten de naam, heb verder geen belang bij zo'n topic dus, buiten het inzicht in hoe een bedrijf haar klanten behandeld :)
 
een speciaal fabrikanten en dealer topic waarin ze hun ei en acties/promoties kwijt kunnen is geen gek idee. Waarom MF daar niet aan wil is de vraag? ? ?
Want straks worden ze zo groot en rijk als Facebook. Nah dat moet je niet willen. :+

Maar het is denk ik toch een soort vervuiling van een hobby forum.
De wereld is al commercieel genoeg. ;)
 
Ken genoeg fora waar dat wel kan. Geeft wel enorm makkelijk klantcontact voor een bedrijf, en enorm makkelijk inzicht in tevredenheid van kopers en ervaringen voor de consument. Blijkbaar is dus niet iedereen het zo duidelijk met je eens.

Ik ken verder YSS niet, buiten de naam, heb verder geen belang bij zo'n topic dus, buiten het inzicht in hoe een bedrijf haar klanten behandeld :)

Werkt prima, vast.

Maar M-F is gewoon motorrijders die dom lullen ( en elkaar helpen) onder elkaar.

We hebben nooit aan bedrijfstopic's gedaan, zal ook niet gaan gebeuren, zoals het er naar uit ziet zal dat ook niet zomaar gaan gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan