Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Ik zal mezelf ook eens aanmelden hier. Ik ben al een tijdje aan het meelezen.

Monty is de naam, 29 jaar en momenteel rij ik een GSR.

Het lijkt me leuk om een keertje gezellig mee te rijden.
 
Van harte welkom monty.

Houd t topic in de gaten en wie weet rijd je de volgende keer mee
 
Mega meeting sucks. '' Vroegah" was het nog leuk werd er nog gestunt etc konden mensen voor het oog van hondereden hun machine total loss rijden. Nu? Alleen maar politie overal.
Tijd om keer zandvoort af te huren, stukje voor drifters,stunters,en drag gebeuren.
En genoeg ruimte voor veiligheid voor mensen die er liever alleen na kijken.
 
Laatst bewerkt:
Mega meeting sucks. Vroegah was het nog leuk werd er nog gestunt etc konden mensen voor het oog van hondereden hun machine total loss rijden. Nu? Alleen maar politie overal.

Logisch.... leuk stunten is 1, maar er zijn ook aanrijdingen met persoonlijk letsel geweest en mensen die hun motor kort reden en niet zo fair waren daar zelf verantwoordelijkheid voor te nemen maar dan plots vonden dat ze daar een ander de financiële verantwoordelijkheid voor in de schoenen wilden schuiven |(

Mega Meeting is nog steeds leuk, als je je aan de regels houdt die op de openbare weg gelden. Het is dus maar met welk doel je erheen gaat. Is dat om namen achter de nickname's te zien, gezellig te ouwehoeren, een ritje te doen en heel, heeeel veel verschillende motoren bij elkaar te zien dan ben je op t goede adres.

Wil je stunten.... dan zoek je beter een stil afgelegen plekje waar niet zoveel mensen zijn.
 
B| Gouwe tanden is het enigste van waarde wat ik heb !! En wat heb jij sofaboy ?? :)
Daarbij de polizie heeft altijd gelijk ! (Soms heel soms)
 
Wellicht een apart topic maken, arnhem afspreek topic voor rijden. En arnhem kletspraat topic?

:P

Ik wil dit jaar weer proberen een motor dag te organiseren. Afgelopen jaren alleen voor mijn vrienden gedaan, maar veel van hun zijn onderhand motorloos. Dus wellicht hier ook bekend maken. Idee is 3x een route van ongeveer 100 km. Op 1 dag. Afsluitend met eten. Zat te denken aan sonsbeek paviljoen, chinees wok.

Komt tzt nog

Zondag iemand nog rijden? Ik wil wel weer 19:30 mcd gelredome vertrekken. Hopen op goed weer...

Buienradar zegt dat t bagger wordt... Jammer
 
Laatst bewerkt:
Wellicht een apart topic maken, arnhem afspreek topic voor rijden. En arnhem kletspraat topic?

:P

Ik wil dit jaar weer proberen een motor dag te organiseren. Afgelopen jaren alleen voor mijn vrienden gedaan, maar veel van hun zijn onderhand motorloos. Dus wellicht hier ook bekend maken. Idee is 3x een route van ongeveer 100 km. Op 1 dag. Afsluitend met eten. Zat te denken aan sonsbeek paviljoen, chinees wok.

Komt tzt nog

Zondag iemand nog rijden? Ik wil wel weer 19:30 mcd gelredome vertrekken. Hopen op goed weer...

Buienradar zegt dat t bagger wordt... Jammer


Klinkt goed! Als ik kan ga ik mee! *D


Aankomende zondag wordt alleen niks |(
 
Wellicht een apart topic maken, arnhem afspreek topic voor rijden. En arnhem kletspraat topic?

:P

Ik wil dit jaar weer proberen een motor dag te organiseren. Afgelopen jaren alleen voor mijn vrienden gedaan, maar veel van hun zijn onderhand motorloos. Dus wellicht hier ook bekend maken. Idee is 3x een route van ongeveer 100 km. Op 1 dag. Afsluitend met eten. Zat te denken aan sonsbeek paviljoen, chinees wok.

Komt tzt nog

Zondag iemand nog rijden? Ik wil wel weer 19:30 mcd gelredome vertrekken. Hopen op goed weer...

Buienradar zegt dat t bagger wordt... Jammer

Niet zo piepen.... dit is altij een slap ouwehoertopic geweest, jullie groentjes willen er plotseling aan afsprakentopic van maken :? |(

;)






No worry, volgens goed gebruik zemelen wij een paar dagen en zijn dan weer weg ;)
 
Motormeeting vond ik juist wel leuk. Stuk drukker dan de voorgaande jaren. Veel motoren en was er met een paar vrienden heen:)
 
Buienradar geeft aan dat er morgen veel kans op n heel klein beetje regen.... Tja. Nog even afwachten dan maar. Maar 19:30 staat in principe nog steeds
 
Laatst bewerkt:
In t weekend, overdag is t juist druk op de mooie stukken overdag. Savonds heb je dan geen last vast zondagsrijders / fietsers / wandelaars etc.

Maar als iemand anders met een voorstel komt om te rijden, vindt ik t ook prima.

De weersvoorspelling voor vandaag blijft prut...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan