Er6n 35 kw kit

ErikApeldorn

MF'er
26 feb 2013
31
0
Beste mensen,

Ik heb een er6n op het oog. Het is een originele Nederlandse motor.
Ik kan hem bij een dealer op 35 kw laten zetten.
Moet ik hem nu ook op de testbank in Lelystad a ±450 euro laten zetten?
Of kan ik het de uitdraai en kentekenbewijs opsturen naar het RDW en zetten ze dit gratis over?
Ik lees de laatste tijd dat er vaak motoren ook op de testbank moeten namelijk. Ondanks dat ze al een uitdraai hebben van een dealer.

Bij voorbaat dank! :}
 
RDW tot 2 maal toe geen reactie van gehad, werd 2 maal doorgestuurd naar het technische gedeelte maar niks meer gehoord.

Dealer zegt dit:

Hallo Erik,

Dit is mogelijk en kan je laten doen bij een inbouw station.
Je krijgt dan een certificaat mee met daarop de vermelding dat je hem op 35kW hebt laten zetten.
Met dit papier kun je naar de RDW om een en ander op het kenteken te laten vermelden.
Helaas ben ik zelf niet in de gemachtigd om dit te doen.

Nu weet ik dus niet zeker of ik nóg is extra 450 euro (of meer indien nodig) neer moet leggen en dat vind ik veel geld voor wat kleine letters die wel nodig zijn op m'n kentekenbewijs..
 
RDW tot 2 maal toe geen reactie van gehad, werd 2 maal doorgestuurd naar het technische gedeelte maar niks meer gehoord.

Dealer zegt dit:

Hallo Erik,

Dit is mogelijk en kan je laten doen bij een inbouw station.
Je krijgt dan een certificaat mee met daarop de vermelding dat je hem op 35kW hebt laten zetten.
Met dit papier kun je naar de RDW om een en ander op het kenteken te laten vermelden.
Helaas ben ik zelf niet in de gemachtigd om dit te doen.

Nu weet ik dus niet zeker of ik nóg is extra 450 euro (of meer indien nodig) neer moet leggen en dat vind ik veel geld voor wat kleine letters die wel nodig zijn op m'n kentekenbewijs..
Ik zou ze nog eens bellen en misschien kan Kawa je ook nog wel helpen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan