Suzuki gsx 600 srad 1997 Km teller

jumpper69

Die hard MF'er
15 okt 2010
713
0
Leersum
Hallo,
Ik heb diverse vragen over mijn soes. ;( ;(

Ik heb sinds kort een probleem met mijn snelheidsmeter.
Als ik 120 rij geeft hij 50-60 km/h maakt niet uit welke snelheid als ik maar boven de 50-60 km/h rijd.
Waar zou dit aan kunnen liggen? :?

PS. het is een electrische schakeling.

Nu heb ik ook nog iets dat mijn Koelvloeistof (aan de linkerkant als je achter de motor staat) nu in het frame vast zit, nu is dat boute of moerje mee aan het draaien..:S hoe kan je deze het beste los maken? :?

Passen valdoppen die officeel van een Honda CBR 600 afkomen ook op een Suzuki gsx 600 uit 1997? :?

Waar kan je van die mooie hielbeschermers krijgen met GSX R er in gesneden? :?
Waar kan je evenuteel goede valdoppen kopen? :?
Ik heb al diverse sites afgezocht maar eigenlijk niks kunnen vinden, iemand een idee? :?

alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Hielbeschermers: Ebay

Oliereservoire??? Bedoel je niet je koelvloeistofreservoire...

Teller: Ruit deraf, teller los, stekkerlos, contacten van de stekker reinigen, en inspuiten met contactspray

Valdoppen: Ebay
 
Laatst bewerkt:
Hielbeschermers: Ebay

Oliereservoire??? Bedoel je niet je koelvloeistofreservoire...

Teller: Ruit deraf, teller los, stekkerlos, contacten van de stekker reinigen, en inspuiten met contactspray

Valdoppen: Ebay

Dank je wel, idd het is mijn koelvloestof:P ik was namelijk ook met andere motoren nog bizig en mevader zei tegen me van ja en je olie moet je ook nog ff checken dusja dan gaat het automatisch:P

De teller hebben we eraf gehaald alleen alle stekkers zitten goed vast en we hebben alles los gehaald en idd ook uitgespoten en toen weer ingespoten.
nog een ander idee wat het kan zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan