Achter voetsteunen

Monsma

MF'er
15 apr 2012
186
14
Harkema
Hallo,

Ik heb al de zoek functie gebruikt maar kan het helaas zo gou niet vinden.
Maar ben dus op zoek naar achter voetsteunen voor een Suzuki GSXR 750 k8 eentje waarop geen bevestiging zit voor de uitlaat beugel.
Misschien heeft iemand een linkje of idee waar dit te verkrijgen is.
Alvast bedankt.
Ps als ik dit in een verkeerd topic heb geplaatst dan bij deze mijn excuses.

Groetjes Anne Monsma
full
 
mooie bike!!!
maaaruh ik denk dat dat niet bestaat
maar als je een shorty uitlaat neemt dan heb je de uitlaat steun wel ergens anders zitten
zodat je de achterstepjes kan demonteren
 
Ik wil een yoshimura r55 monteren.

Ja die uitlaatbeugel komt bij de onderste steunen te zitten.

Ik bedoel de achterste duo voetsteunen. Zijn daar ook exemplaren voor te verkrijgen waar die extra bevestigings ring niet opzit net zoals de kettingzijde.
 
Ik wil een yoshimura r55 monteren.

Ja die uitlaatbeugel komt bij de onderste steunen te zitten.

Ik bedoel de achterste duo voetsteunen. Zijn daar ook exemplaren voor te verkrijgen waar die extra bevestigings ring niet opzit net zoals de kettingzijde.

Ok, je wilt dus de steunen voor de passagiers stepjes behouden, maar dan ZONDER uitlaatbeugel... Ik vermoed dat het netste resultaat inderdaad gehaald gaat worden door een voetsteun+uitlaat beugel te kopen en het gedeelte uitlaat eraf te zagen. De bovenkant en de voetsteun zelf zien er dan exact uit zoals origineel en de zaagsnede zie je alleen als je van onder naar de steun kijkt.

Kant en klaar zijn dit soort dingen meestal niet te koop, of het resultaat is dat het er links heel anders uit ziet als rechts!
 
Oh wacht nog even (lijkt de NS wel ipv MF :+ )

K6 heeft toch origineel geen ring? Die heeft af fabriek al zo'n klein dempertje dat die niet aan de duo steun vast hoeft. Zit die ring niet gewoon tussen voetsteun en beugel zelf gebout? Oftwel voetsteun eraf, ophangbeugeltje weg, voetsteun terug?
 
Laatst bewerkt:
Oh wacht nog even (lijkt de NS wel ipv MF :+ )

K6 heeft toch origineel geen ring? Die heeft af fabriek al zo'n klein dempertje dat die niet aan de duo steun vast hoeft. Zit die ring niet gewoon tussen voetsteun en beugel zelf gebout? Oftwel voetsteun eraf, ophangbeugeltje weg, voetsteun terug?

Rear footrest's - GSXR.com
yes, they are :Y (volgens deze gozer)
edit: moet zelf leren lezen blijkbaar, dat wou je niet direct zeggen, maar idd, deze van de K6 heeft dit niet en kan je zo wisselen met die van de K8
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan