beschadigde schroeven carbs

guitarfreak

Die hard MF'er
30 nov 2013
296
0
leuth
Hoi mensen,

Een paar schroeven van de carb. bakjes zijn verrot,Iemand een idee hoe ik deze eruit kan krijgen??
Ook nog weet iemand waar ik deze schroeven kan krijgen ?

thanks again..........
Robert
full
 
succes met de binnenste 2 carbs :)

Mik_RS36-2005.jpg


( is maar een voorbeeldje, veel rijen carbs kun je bij de middelste 2 niet echt een vlechttang kwijt )

maargoed, rome, meerdere wegen.. maar om nou te zeggen dat mijn weg naar niemandsland leid vind ik erg slap.. meer heb ik er niet over te zeggen :)
 
Je hebt gelijk.
Zagen is met meer beleid dan met een tang _O-

Nou, als jij het in mijn geval met een tang wou gaan doen, was zagen inderdaad toch echt met meer beleid ja ;).
Je kunt daar wel grappig over gaan doen maar ik blijf erbij dat je geen tang gaat gebruiken als iets maar nauwelijks te omvatten is met diezelfde tang. Daar mag jij anders over denken natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
spuit elf :') :W

uitgefrotte kruiskopjes zijn de perfecte center voor een boor, ik doe het al jaren zo, en gaat altijd goed :) mooi zacht materiaal wat fijn verspaant.

Dat jij een "groot risico" ziet, zegt meer over jouw (on)kunde.. mijn opa zou ik het nog toevertrouwen om het zo te doen :)

Bas.. leer toch s wat relaxter reageren.... je hoeft niet direct een mening over iemand te geven, geef gewooneen reactie op de inhoud van een reply aub.
 
Dan moet je voortaan gereedschap gewoon laten liggen in de kar.

Als jij echt denkt dat tikken met een drevel, centerpons, of andere gereedschappen die er niet voor zijn bedoeld, op een carb die los op een plakje ligt (met een hamertje) minder risico is dan een tang direct op het kopje.... :/

Ik denk dat jij veel sloopt :Y

Eigenlijk nog nooit een carburateur kapot gehad hoor maar ja...
 
Of je pakt de flex, flext de flotterbak er gewoon af net onder de schroefkoppen.
Schroefjes kunnen dan gewoon blijven zitten en je kan overal bij! De ideale oplossing!
Het terugplaatsen doe je dan gewoon met van die 2k meuk die vast niet met benzine reageert,
komt nooit meer los! En geen gekloot meer met die schroefjes! *O*










(ps, doe dit aub niet! :X )
 
Terug
Bovenaan Onderaan