Full system Termignoni 1198 ombouwen naar CE Goedkeur

horsepower-1

MF veteraan
13 sep 2008
8.190
5
Heemskerk
Facebook
Ik wil met mijn Ducati 1198 op vakantie.
Ik heb er echter een Termignoni full system op zitten.
Ik dacht er aan om de hulzen van standaard 11998 (RVS) vier te zetten op de Termi's.
en dan gewoon met de DB killers te rijden. Heeft iemand hier ervaring mee of een beter idee?
Overigens heb ik wel het idee dat de motor heter wordt met de DB killers er in.
 
Ik wil met mijn Ducati 1198 op vakantie.
Ik heb er echter een Termignoni full system op zitten.
Ik dacht er aan om de hulzen van standaard 11998 (RVS) vier te zetten op de Termi's.
De standaard, originele dempers op en het termignoni systeem dus? Als het past dan past het, maar dan is ie nog steeds niet goedgekeurd want geen katalysator. Maar als je het wat duidelijker schrijft....
en dan gewoon met de DB killers te rijden. Heeft iemand hier ervaring mee of een beter idee?
Als je de db-killers in de termignoni dempers schroeft zal het niet veel schelen qua geluid. En dat keurmerk is pas geldig als je de hele uitlaat monteert, niet enkel de demper.
Overigens heb ik wel het idee dat de motor heter wordt met de DB killers er in.

Dat is voor wat betreft het uitlaatsysteem zelf normaal.
 
Laatst bewerkt:
De standaard, originele dempers op en het termignoni systeem dus? Als het past dan past het, maar dan is ie nog steeds niet goedgekeurd want geen katalysator. Maar als je het wat duidelijker schrijft....Als je de db-killers in de termignoni dempers schroeft zal het niet veel schelen qua geluid. En dat keurmerk is pas geldig als je de hele uitlaat monteert, niet enkel de demper.Dat is voor wat betredt het uitlaatsysteen zelf normaal.
Bij controles zullen ze 2 dingen beoordelen; het geluid en of er ergens een CE keur in staat.
Ik denk niet dat ze verder kijken dan dat.
Alleen weet we iedereen dat die Carbon hulzen nooit CE ok zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan