Wie? Wat? Waterland! #23 'Waar een Weg is, is een Wil'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Woops, dat maakt het wel zuur ja!
Normaal gesproken is er een dubbele afdichting als de pomp tegen de olie zit.

Zelf zou ik ff wat goedkopere motorolie halen (wel voor natte platen) en er een forte engine flush aan toevoegen. dan spoel je als het goed is de meeste bagger er wel uit.
 
Woops, dat maakt het wel zuur ja!
Normaal gesproken is er een dubbele afdichting als de pomp tegen de olie zit.

Zelf zou ik ff wat goedkopere motorolie halen (wel voor natte platen) en er een forte engine flush aan toevoegen. dan spoel je als het goed is de meeste bagger er wel uit.

Het is maar een enkele afdichting naar het blok toe, is een ktm kwaal eigenlijk ben ik stom geweest want bij de laatste grote beurt heb ik er nog aan gedacht om hem preventief te vervangen |( maar ja te laat
Die forte zat ik ook al aan te denken idd. Zal eens effe kijken
 
Sorry, we staan nu pas in de supermarkt,


Maar de woensdag avond ritten komen inderdaad maar slecht op gang :(
 
Maandag van via Ebay nieuwe helm besteld in La Douce France. Vandaag binnen. Dat is razendsnel. Ik was al bang dat hij niet voor de Hemelvaart hier zo zijn. Ongegronde angst. Die Fransen zijn toch verdomd snel!,,,
 
Dat is zeker snel ja!
Wat is het geworden?

Hier is de postbode ook weer langs geweest: *D
Foto550-UABUZVP7.jpg

Op de foto heb ik de laatst al aangeschafte gebruikte circuitbandjes er al op gedraaid.
Het was misschien in een lichte opwelling, maar voor het bedrag waarvoor ik ze gekocht heb moet ik ze altijd nog wel kwijt kunnen :)
 
Dat is zeker snel ja!
Wat is het geworden?

Hier is de postbode ook weer langs geweest: *D
[afbeelding]
Op de foto heb ik de laatst al aangeschafte gebruikte circuitbandjes er al op gedraaid.
Het was misschien in een lichte opwelling, maar voor het bedrag waarvoor ik ze gekocht heb moet ik ze altijd nog wel kwijt kunnen :)

Met z'n alle naar Assen met bier en de BBQ! *O*
 
:W Goedenavond, ik leef ook nog :Y Weinig te melden, ben op dit moment een stille meelezer...
Dat is zeker snel ja!
Wat is het geworden?

Hier is de postbode ook weer langs geweest: *D
[afbeelding]
Op de foto heb ik de laatst al aangeschafte gebruikte circuitbandjes er al op gedraaid.
Het was misschien in een lichte opwelling, maar voor het bedrag waarvoor ik ze gekocht heb moet ik ze altijd nog wel kwijt kunnen :)


Met z'n alle naar Assen met bier en de BBQ! *O*
Gaat er een hele bups uit dit topic een circuitdag op Assen doen? Wanneer als ik vragen mag?
 
:W Goedenavond, ik leef ook nog :Y Weinig te melden, ben op dit moment een stille meelezer...Gaat er een hele bups uit dit topic een circuitdag op Assen doen? Wanneer als ik vragen mag?

Nog geen datum bekend dat we met zn alle gaan naar Assen.

Ik, do en jeroen gaan maandag naar Assen met Niwa.
16 juni gaan we wel met wat groter groepje naar Zandvoort. Laat maar even weten als je ook gaat.
 
Dat is zeker snel ja!
Wat is het geworden?

Hier is de postbode ook weer langs geweest: *D
[afbeelding]
Op de foto heb ik de laatst al aangeschafte gebruikte circuitbandjes er al op gedraaid.
Het was misschien in een lichte opwelling, maar voor het bedrag waarvoor ik ze gekocht heb moet ik ze altijd nog wel kwijt kunnen :)


Netjes! Maar moet je niet ook nog een setje schijven om hier echt gemak van te hebben?
 
Wie oh Wie voelt zich geroepen en heeft er tijd voor?

Als jullie niet zo hard spammen maak ik morgen avond even een nieuwe. Het is nu bedtijd...

Owja, het geluid was 'Nick bruut'!
Deur was dicht en ik hoorde er een aan komen vliegen vanaf het kruispunt. Het enige wat ik zag was een flits van de chrome koplamp en de beweging in de lucht van het doorbreken van de geluids barrière!

De auto's op de bruggen stonden te schudden en gereedschap viel van de karren af. terwijl iedereen op de grond lag met bedekt hoofd en richting mij keek zei ik zachtjes: die ken ik
 
Laatst bewerkt:
Dat is zeker snel ja!
Wat is het geworden?

Hier is de postbode ook weer langs geweest: *D
[afbeelding]
Op de foto heb ik de laatst al aangeschafte gebruikte circuitbandjes er al op gedraaid.
Het was misschien in een lichte opwelling, maar voor het bedrag waarvoor ik ze gekocht heb moet ik ze altijd nog wel kwijt kunnen :)
Erwin kan jij 2 autobanden voor mij wisselen. Heb 2 winterbanden voor die ik op wil rijden alleen is het in italie verboden om in de zomer deze banden te gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan