5 Nederlandse kanjers in het " CEV Motorcycle Champ "

Wie eindig volgen jullie het hoogst .

  • # 13 Jasper

    Stemmen: 1 4,3%
  • # 25 Jorel

    Stemmen: 1 4,3%
  • # 61 Ernst

    Stemmen: 0 0,0%
  • # 71 Thomas

    Stemmen: 0 0,0%
  • # 99 Bo

    Stemmen: 21 91,3%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Die joeptoep sessie loopt volgens mij ook op z'n einde dus ik weet niet of we nog iets van de race te zien krijgen.
 
Nee geen commentaar inderdaad. Iwema zag ik wel die filmde ze nog even in de pits. Maar ik denk als die gozer echt levensbedreigend gewond zou zijn dat ze de race wel cancelen.
Daar zit wat in natuurlijk, hangt ook van de capaciteit af die de clinica mobile kan bieden op dat moment. Maar goed, ik wil hier niet gaan speculeren over de toestand van een coureur. Het zag er gewoon niet goed uit. Hopelijk komt het in orde met hem (of haar), zeker omdat ze in het CEV nog zo jong zijn.

Negen rondjes. Ogen dicht en gas erop!
 
Daar zit wat in natuurlijk, hangt ook van de capaciteit af die de clinica mobile kan bieden op dat moment. Maar goed, ik wil hier niet gaan speculeren over de toestand van een coureur. Het zag er gewoon niet goed uit. Hopelijk komt het in orde met hem (of haar), zeker omdat ze in het CEV nog zo jong zijn.

Negen rondjes. Ogen dicht en gas erop!

Laten we de ogen maar open houden anders krijgen we weer dezelfde taferelen. :P
 
Bo eruit? Wederom een zeer slechte start voor hem, hij moet daar toch meer op gaan trainen. Hij loopt zo elke wedstrijd achter de feiten aan.
 
Iwema is als 24e gefinisht. Van Leeuwen en Bendsneijder zijn uitgevallen. Boerboom had als 46e getraind en er mochten er maar 44 starten.

Slecht weekend voor de Nederlanders, maar die zitten er ook wel eens tussen. Bo kan in Mugello weer in de aanval!
 
Heb die negen rondjes gekeken (daarvoor niet), de winnaar ging er wel echt stevig vandoor! Jammer van de Nederlanders, teleurstellend over de hele linie. Hopelijk goede lessen geleerd vandaag, volgende keer er weer aan!
 
Jammer van die flinke klapper tijdens die eerste start. Herrera eraf jammer kostbare punten weg -O- . Tjonge wat hebben ze in Spanje een berg talent zeg. Super kampioenschap wat mij betreft naar Assen halen die boys and girl. Heb zojuist de eerste race eens teruggekeken. Stressbestendig die tante 8-) *O* . Als ze erop blijft zitten
 
Klopt deze kalender nog?

The provisional 2014 CEV Repsol calendar is as follows:

6 Apr Jerez

18 May Le Mans (Moto3™ only)

8 Jun Aragón

22 Jun Barcelona-Catalunya

6 Jul Albacete

7 Sep Navarra

2 Nov Algarve

16 Nov Valencia
 
Die Fabio Quatararo, daar gaan we meer van horen :Y ....Nakamoto heeft vast al een gesprekje met hem gehad :X
 
Laatst bewerkt:
Spannend slot van de Superbikes!
Eindigt in een gedeelde eerste plek in kampioenschap?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit standaard in de CEV? Rode vlag in de eerste ronden?
 
Volgens mij is dit standaard in de CEV? Rode vlag in de eerste ronden?


Tja vreemd. Rode vlag tijdens de eerste ronde. Herstart 9 ronden. Quartararo gaat volgend jaar knallen. Das wel duidelijk. Jammer dat Navarro vlak na de herstart onderuit ging. Mooie uitslag van Jasper. Jammer dat het niet zo wil lukken in de GP's. Zo nu de saaie wintermaanden..
 
Hoop dat de link nog gaat werken vandaag. Normaal word er altijd afgeteld, nu krijg ik de mededeling dat de video niet beschikbaar is in mijn land....
 
shit, is idd niet in nederland beschikbaar. Kijk nu op eurosportplayer
 
Waarom deze races niet en verder het hele seizoen wel.
Ook de crono-online is ook al niet goed op de Moto-cev site.
Waardeloze promotie voor een kampioenschap.
 
Waarom deze races niet en verder het hele seizoen wel.
Ook de crono-online is ook al niet goed op de Moto-cev site.
Waardeloze promotie voor een kampioenschap.
:^

Ik hoop dat het een foutje is en dat we vanmiddag de 2e race nog wel kunnen kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan