klepspeling gsx750 1986

zwarte lola

Die hard MF'er
13 mei 2014
356
71
Heerlen
ben in het bezit gekomen van een suzuki 750 gsx uit 1986 een klassiker dus met orginele kuip, rood /parelmoer wit uitvoering .nu ben ik opzoek wat de kleppen speling is in/uit koud,heb verschillende suzuki dealers opgebeld en niemand weet het precies
voor de rest rijd hij heel goed en ziet er voor z,n leeftijd nog best goed uit zonder mankementen
 
Als het een GSX750E of ES is met klepstelboutjes dan moet de klepspeling bij koude motor zitten tussen 0,09 en 0,13 mm, zowel voor de inlaat- als de uitlaatkleppen.
 
ben in het bezit gekomen van een suzuki 750 gsx uit 1986 een klassiker dus met orginele kuip, rood /parelmoer wit uitvoering .nu ben ik opzoek wat de kleppen speling is in/uit koud,heb verschillende suzuki dealers opgebeld en niemand weet het precies
voor de rest rijd hij heel goed en ziet er voor z,n leeftijd nog best goed uit zonder mankementen
Voor de juiste klepspeling maakt het niet uit of een kuip wel of niet origineel is.
Ook de kleuren aan de buitenkant zijn niet van belang.

Wel het type en bouwjaar van het blok. :Y
 
ben vanmiddag eens er goed voor gaan zitten en gezocht in dit forum. en gevonden wat ik zocht
bij :: helaholatuthola:: klepspeling koude motor inlaat 0.09/uilaat 0.13 mm , dus met een dag dat het regent ga ik er eens goed voor zitten , iedereen bedankt voor de reacties!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan