R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn RN22 is naar alle waarschijnlijkheid afgeschreven, afgelopen vrijdag een behoorlijke klapper gemaakt. Auto verleende geen voorrang, heb geremt en uitgeweken. Door het remmen kwam de achterkant omhoog. Heb de achterkant van de auto net geraakt en over de kop gegaan.

Grootste schade aan mij is een gebroken ellepijp en geschaafde vingers. Kleding (waar ik ook races mee reed) is compleet afgeschreven. Motor ga ik met een beetje geluk morgen bekijken.
 
Mijn RN22 is naar alle waarschijnlijkheid afgeschreven, afgelopen vrijdag een behoorlijke klapper gemaakt. Auto verleende geen voorrang, heb geremt en uitgeweken. Door het remmen kwam de achterkant omhoog. Heb de achterkant van de auto net geraakt en over de kop gegaan.

Grootste schade aan mij is een gebroken ellepijp en geschaafde vingers. Kleding (waar ik ook races mee reed) is compleet afgeschreven. Motor ga ik met een beetje geluk morgen bekijken.
Sjezus, sterkte met de afwikkeling. Flinke klapper geweest zo te horen. Succes met je herstel.
 
Mijn RN22 is naar alle waarschijnlijkheid afgeschreven, afgelopen vrijdag een behoorlijke klapper gemaakt. Auto verleende geen voorrang, heb geremt en uitgeweken. Door het remmen kwam de achterkant omhoog. Heb de achterkant van de auto net geraakt en over de kop gegaan.

Grootste schade aan mij is een gebroken ellepijp en geschaafde vingers. Kleding (waar ik ook races mee reed) is compleet afgeschreven. Motor ga ik met een beetje geluk morgen bekijken.

Zo man, behoorlijke klapper idd. Sterkte met je herstel en de verder afwikkeling.
 
Mijn RN22 is naar alle waarschijnlijkheid afgeschreven, afgelopen vrijdag een behoorlijke klapper gemaakt. Auto verleende geen voorrang, heb geremt en uitgeweken. Door het remmen kwam de achterkant omhoog. Heb de achterkant van de auto net geraakt en over de kop gegaan.

Grootste schade aan mij is een gebroken ellepijp en geschaafde vingers. Kleding (waar ik ook races mee reed) is compleet afgeschreven. Motor ga ik met een beetje geluk morgen bekijken.
DAMM man!! K*T zooi!! :( Zo te lezen idd een behoorlijke klapper gemaakt!!
Heb je niet echt lang plezier van gehad, want zo lang had je hem volgens mijn nog niet :?
En nu..... :?

Heel veel sterkte iig met je herstel en de verdere afwikkeling!!
 
Had em sinds juli afgelopen jaar. Afhandeling zal wel goed komen, schuldvraag was volgens de politie duidelijk. Volgens het onderzoek heb ik max 60km/h gereden en de andere persoon geen voorrang verleend.

Enige waar ik echt van baal is dat ik net de vering had laten servicen en de injectie had latrn afstellen. Die fiets reed echt fantastisch ... Heb er net 50km van kunnen genieten.
 
Rijdt er iemand van jullie weleens met een gopro suction cup mount op de tank van een bigbang ? Zo ja, hoe is die bevestigd, zit ie op dat kleine "driehoekje" op de tank ?
Ik heb pas zo'n imitatie mount besteld voor de helft van het geld maar het is ook de helft van de kwaliteit en hij blijft dus niet zitten.
Ik kan 2 versies vinden op internet. De V2 en V3. Welke is de goede ?
De diameter van de voet van de imitatiemount is 9cm. Hoeveel is de diameter van een originele ?
 
Laatst bewerkt:
Even spammen!!

1613864_661167460599137_5630117775793149747_n.jpg
 
Had em sinds juli afgelopen jaar. Afhandeling zal wel goed komen, schuldvraag was volgens de politie duidelijk. Volgens het onderzoek heb ik max 60km/h gereden en de andere persoon geen voorrang verleend.

Enige waar ik echt van baal is dat ik net de vering had laten servicen en de injectie had latrn afstellen. Die fiets reed echt fantastisch ... Heb er net 50km van kunnen genieten.


Sucks man, gelukkig zelf de redelijk vanaf gekomen.
 
Had em sinds juli afgelopen jaar. Afhandeling zal wel goed komen, schuldvraag was volgens de politie duidelijk. Volgens het onderzoek heb ik max 60km/h gereden en de andere persoon geen voorrang verleend.

Enige waar ik echt van baal is dat ik net de vering had laten servicen en de injectie had latrn afstellen. Die fiets reed echt fantastisch ... Heb er net 50km van kunnen genieten.
Klote man! Ik zou er ook goed ziek van zijn!

Ben je vandaag al naar je fiets wezen kijken, of weet je mss al meer :?
 
Mijn RN22 is naar alle waarschijnlijkheid afgeschreven, afgelopen vrijdag een behoorlijke klapper gemaakt. Auto verleende geen voorrang, heb geremt en uitgeweken. Door het remmen kwam de achterkant omhoog. Heb de achterkant van de auto net geraakt en over de kop gegaan.

Grootste schade aan mij is een gebroken ellepijp en geschaafde vingers. Kleding (waar ik ook races mee reed) is compleet afgeschreven. Motor ga ik met een beetje geluk morgen bekijken.
Damn, das balen! Sterkte met het herstel.
 
Rijdt er iemand van jullie weleens met een gopro suction cup mount op de tank van een bigbang ? Zo ja, hoe is die bevestigd, zit ie op dat kleine "driehoekje" op de tank ?
Ik heb pas zo'n imitatie mount besteld voor de helft van het geld maar het is ook de helft van de kwaliteit en hij blijft dus niet zitten.
Ik kan 2 versies vinden op internet. De V2 en V3. Welke is de goede ?
De diameter van de voet van de imitatiemount is 9cm. Hoeveel is de diameter van een originele ?

heb een ram mount gekocht om daarop de camera bevestigd heb er goed beeld mee is ook trillingsvrij.
 
heb een ram mount gekocht om daarop de camera bevestigd heb er goed beeld mee is ook trillingsvrij.
Heb je daar een foto van hoe je die hebt gemonteerd ?
Welk type heb jij ? Of is dat niet ook met een zuignap ?
 
Laatst bewerkt:
Klote man! Ik zou er ook goed ziek van zijn!

Ben je vandaag al naar je fiets wezen kijken, of weet je mss al meer :?

Ben vandaag gaan kijken, beyond repair. Ook wat plaatjes van mn kleding.




















Subframe is gebroken, tank goed kapot, de voorkant waarschijnlijk krom. Nu maar hopen dat ik er zonder gedoe genoeg voor terug krijg.
 
hierbij de foto's







sry kan de orginele foto van deze niet vinden dus let niet op de kwaliteit van de foto dit is namelijk een foto van het scherp toen.
 
Laatst bewerkt:

ziet er niet goed uit idd, hoop voor je dat je een leuk bedrag terug krijgt dat je weer een ander kan kopen. Heb 2 weken geleden een aanrijding gehad met mijn auto die was total los. (was een auto uit 98 dus dat is best snel) maar wat je er voor terug krijgt koop je niet veel voor terug. Dus dat wordt bijleggen voor een andere auto.

succes in ieder geval met de afhandeling, met jou gaat het al wel wat beter?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan