ktm lc4 stationair probleem

F650gsoff

MF'er
19 aug 2013
69
0
Den Bosch
hallo

ik zit met het volgende probleem, als ik mijn ktm aankick schiet hij meteen hoog in de toeren. Met of zonder choke hij blijft hoog in de toeren lopen, stationair schroef helpt niet.

Ik weet niet of het valse lucht is, denk het niet want heb alles al nagekeken ook bij de carb aansluiting naar de inlaat.

wie o wie kan me helpen
 
ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem. Van de een op de andere dag blijft mijn LC4 ook hoog stationair lopen. Reageert dan wel op het gas maar blijft veel toeren maken.

Wie o wie kan ons helpen!??
 
Laatst bewerkt:
Er zit inderdaad nul speling op de gashendel/kabel. Zo weinig speling heb ik eigenlijk nog nooit gevoeld bij een motor. Ik heb die motor net dus ik weet niet of het anders voelt dan anders. Maar nul speling in ieder geval.
 
Er zit inderdaad nul speling op de gashendel/kabel. Zo weinig speling heb ik eigenlijk nog nooit gevoeld bij een motor. Ik heb die motor net dus ik weet niet of het anders voelt dan anders. Maar nul speling in ieder geval.
Dan zit waarschijnlijk de buitenkabel niet goed in het busje bij de carburateur of op je gashandvat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan