25kw kit (deels) verwijderen van z750 "08

Tom_mw

Rookie
22 aug 2012
10
0
Beste allemaal,

Ik heb al een tijdje mijn Kawasaki z750 met helaas een 25kw kit erop.
Nu is het zo dat hij best wat harder mag.
Hij is op mijn gasschuif afgesteld met een plaatje.
Dus ik heb maar kwart gas... -O-

Ik vroeg mij af of deze makkelijk te bereiken is.
Heb even gekeken onder de tank, maar kon vrij weinig zien.
Wel weet ik dat de begrenzing in de carburateur zit.

Wie weet hoe ik hier in ieder geval goed bij kan? :}

alvast bedankt. *O*
 
Waarom deels verwijderen? Als je toch verkeerd bezig bent, bestel dan de juiste onderdelen en ga dan gewoon vol vermogen. Een beetje 'fout' is helemaal 'fout'. De boete zal toch hetzelfde zijn, dus onderdelen bestellen (bijv. LeoVince Full Power gasblokjes, Mikuni en Bing hebben ook soortgelijke gasblokjes) en knallen maar! :P
Zou dan wel voor die van LeoVince gaan, dat zijn de snelste.
 
Die van mij is ook geverbriseerd maar heb hem terug laten zetten naar geepribeerd omdat ik veel te veel vermogen kreeg i.c.m. gebardeerde luchtfilters en een gedetrineerd uitlaatsysteem.
Was een bekend probleem zei de dealer!
 
Die van mij is ook geverbriseerd maar heb hem terug laten zetten naar geepribeerd omdat ik veel te veel vermogen kreeg i.c.m. gebardeerde luchtfilters en een gedetrineerd uitlaatsysteem.
Was een bekend probleem zei de dealer!

Dan heeft die dealer niet de aanvulling op het wphb, mits goed en netjes gedaan met lithiumvet is bovenstaande geen probleem.
 
Bedankt voor de reacties.
Heb even geïnformeerd bij de dealer wat de connector is.
Het is een apparaatje die aan je motorcomuter laat weten dat hij op 25kw begrenst is.
En ja fout bezig is een feit. Maar als dat plaatje er nog op zit, en laat hem bijv door de helft slijpen, zeg 50kw dan kan ik altijd roepen dat ik van niks weet ^^ .

Bedankt in ieder geval voor alle reacties.
 
Mijn motorcomputer heeft een i7 16 werkgeheugen een ssd en is dus best rap, roepen dat je van niks weet werkt prima dat doet je verzekering namelijk ook als je een ongeluk maakt
 
Bedankt voor de reacties.
Heb even geïnformeerd bij de dealer wat de connector is.
Het is een apparaatje die aan je motorcomuter laat weten dat hij op 25kw begrenst is.
En ja fout bezig is een feit. Maar als dat plaatje er nog op zit, en laat hem bijv door de helft slijpen, zeg 50kw dan kan ik altijd roepen dat ik van niks weet ^^ .

Bedankt in ieder geval voor alle reacties.

Je bent als eigenaar/bestuurder zelf verantwoordelijk voor het voertuig. Je moeder kun je misschien wijsmaken dat je het niet hebr gewusst, maar de verzekering of rechter trappen daar niet in.
De verzekering zal bij een ongeluk zelfs proberen alle materiele en medische kosten op jouw te verhalen.
 
Laatst bewerkt:
Jongens, jongens, zoek niet verder. Ik heb net gebeld met Paul van Carglass en hij zegt dat de vernieuwde HPX2 hars prima werkt voor het ontgrenzen.
die snapt er helemaal niks van die beweert zelfs nog dat je oliepeilglaasje barst als je met vorst en je heater aan over een drempel rijdt.
echter zou ik aan ts aanraden om de gaskabel te voorzien van een biostabiel 2000 na ontgrenzen om onbalans in de gaskabel te voorkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan