kawa zx6r 98

revange

MF'er
25 okt 2012
121
0
He.

Heb een vraag.
Ik krijg mijn kawasaki niet in zijn 2, dus ik kan hem ook nooit aanrennen, als de motor aanstaat heb ik geen probleem mee.
Is dat beveiliging of wat?

Gr nick.
 
kawa's kun je niet vanuit vrij in z'n twee zetten zonder dat de motor loopt. Maar als je het wiel laat draaien lukt het wel, dus drup op het pedaal en dan een stukkie naar voren rollen.
 
ik weet wat je bedoeld, soms krijg je hem gewoon niet in de 2e versnelling als de motor uitstaat.
Óók niet als je flink het wiel vooruit/achteruit beweegt.

De ene keer lukt mij het wel en de andere keer weer niet, ook een zx6r '98 trouwens.
Maar waar het hem inzit ... geen idee
 
Leek me ook onlogisch dat t geen beveiliging was. heb geen accu, kan ik niet kwijt.

standaard hebben ze een accu dus het moet passen ;-)

maar blijft die mooi lopen zonder accu dan ? Laatst was de accu van mijn zx6r kapot maar die liep absoluut slechter zonder accu ivm vermogen dat de lampen vragen.
Rij je een circuitfiets ?
 
ik weet wat je bedoeld, soms krijg je hem gewoon niet in de 2e versnelling als de motor uitstaat.
Óók niet als je flink het wiel vooruit/achteruit beweegt.

De ene keer lukt mij het wel en de andere keer weer niet, ook een zx6r '98 trouwens.
Maar waar het hem inzit ... geen idee

op de schakelas van een kawa zitten 3 kogeltjes, en als de as niet draait en de kogeltjes niet naar buiten worden geslingerd, kun je de schakelwals dus niet over de as in de 2e versnelling krijgen..simpel as that
 
Terug
Bovenaan Onderaan